ramazan
ramazan

تصاویر جذاب از خوش پوش ترین ورزشکاران 2013

تصاویر جذاب از خوش پوش ترین ورزشکاران 2013
ماری ثابت کرده که علاوه بر آنکه یک تنیسور حرفه ای است، در فشن و مد هم سررشته دارد. او بعد از پس گرفتن جام قهرمانی ویمبلدون 2013، در محافل با کت و شلوارهای خوش دوخت و کراوات های باریک و شیک دیده می شد…

10. اندی ماری (Andy Murray)

 

 

ماری ثابت کرده که علاوه بر آنکه یک تنیسور حرفه ای است، در فشن و مد هم سررشته دارد. او بعد از پس گرفتن جام قهرمانی ویمبلدون 2013، در محافل با کت و شلوارهای خوش دوخت و کراوات های باریک و شیک دیده می شد. او شاید در زمین تنیس، به اندازه رقبایش حرفه ای نباشد، ولی قطعاً مانند آنها تیپ و استایل مصنوعی ندارد.

9. استیو نَش (Steve Nash)

 

 

بازیکنان NBA تنها دلیلی هستند که کت و شلوارهای مردانه شش دکمه هنوز وجود دارند، ولی بازیکنانی همچون استیو نش از آن دسته بازیکنانی هستند که این مدل کت و شلوارها رو به انقراضند. نش در هنر پوشیدن کت و شلوار های باریک و جذب بدن استاد است.

8. کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)

 

 

رونالدو شاید دیوید بکهام نسل جدید باشد. هر دوی اینها مدل موهایی دارند که به هیچ فرد دیگری نمی آید و هر دوی آنها در تبلیغات پوشاک مردانه فعالیت می کنند و کاملاً موفق هستند و از همه مهمتر هر دوی آنها شیک ترین پوشاک مردانه اروپا را می پوشند و بین شغل و وجهه مردمی خود تعادل برقرار کرده اند.

7. اماری استادمایر (Amar"e Stoudemire)

 

 

اماری یکی از آن ورزشکاران واقعاً خوش پوش است. البته باید روی کفش هایی که انتخاب می کند بیشتر کار کند، ولی در هر صورت هر بازیکنی گاهی اوقات ضربه هایش به خطا می رود. استادمایر در لیست ما هنوز هم امتیاز بالایی دارد و آن هم بخاطر تناسب اندام و کت و شلوار جذب و خوش دوختی است که پوشیده، البته او ریسک بالایی در انتخاب رنگ کرده و برای مراسم ازدواجش کت شلوار قرمز روشن لانوین پوشیده است.

6. دیدیه دروگبا (Didier Drogba)

 

 

شهرت دروگبا به عنوان یک مهاجم سرسخت با شهرت او در پوشیدن کت و شلوارهای شیک و جسورانه روی فرش قرمز برابری می کند. این فوتبالیست عضو باشگاه گالاتاسرای مانند همه فوتبالیست های دیگر به تیشرت و شلوار جین علاقه دارد، ولی وقتی مناسبتی همچون فرش قرمز پیش رو باشد، کت و شلوار مشکی شیک را ترجیح می دهد.

5. ناچو فیگراس (Nacho Figueras)

 

 

در حوزه پوشاک مردانه می گویند برای هر مناسبتی وقتی رالف لورن بپوشید امکان ندارد که آن لباس به شما نیاید. ولی در مورد ناچو فیگراس قضیه فرق می کند، از تیشرت پولو گرفته تا کت چهاردکمه رالف لورن، او تنها کسی که همه این پوشاک فوق العاده به او می آیند و روی تنش می نشینند. فقط یک آیکون شیک پوشی واقعی است که حتی اگر بوت آغشته به گل و لای بپوشد، خیلی به او می آید!

4. راجر فدرر (Roger Federer)

 

 

واژه "گرند اسلم" تنها واژه ای نیست که می توان آن را به فدرر نسبت داد، بلکه فدرر با استایل و تیپ خوبش هم شناخته می شود. این تنیسور حرفه ای به پوشیدن پوشاک ساده با رنگ های خنثی علاقه دارد و معمولاً آنها را با پیراهن سفید ست می کند. حتی یونیفرم سفیدی که اسپانسرش، یعنی نایکی، برایش تهیه کرده، با آن حروف طلایی رنگ اول اسمش، بیشتر شبیه پوشاک تجملی است تا لباس ورزشی.

3. تام بریدی (Tom Brady)

 

 

تام بازیکن فوتبال آمریکایی است که با چهره و هیکل مدل مانندش و البته بیشتر بخاطر همسر سوپرمدلش، جیزل باندچن، مشهور است. او انواع و اقسام تیپ ها را دوست دارد و در همه آنها سلیقه خوبش را نشان می دهد. از کت آبی گرفته تا تاکسیدوی شیک برای فرش قرمز، او سلیقه و استایل لازم برای پوشیدن کت و شلوار به سبک بازیکنان قهرمان را دارد.

2. جنسن باتن (Jenson Button)

 

 

باتن انگلیسی است بنابراین حدس می زنیم که او ذاتاً خوش پوش است و به تیپ اهمیت می دهد. ولی آنچه این راننده فرمولا وان را از ورزشکاران همتایش متمایز می کند، نحوه کت و شلوار پوشیدن اوست. او سبک مخصوص خودش را دارد و هیچ وقت به لباسش بیش از حد اهمیت نمی دهد، بنابراین گاهی کتانی آل استار را با کراوات چهارخانه جسورانه و شاد ست می کند و گاهی کراوات یا پاپیون را با پیراهنی با دکمه های باز می پوشد.

1. لوبران جیمز (LeBron James)

 

 

جیمز در سال دوم قهرمانی به عنوان مدافع، به قولش وفا کرد و منتقدینش را ساکت کرد و حالا تبدیل به مردی شده که دیگر چیزی نمانده که ثابت نکرده باشد. با آنکه استایل او متضاد و دوگانه است، ولی نمی توان تأثیر آن را انکار کرد. او در هر صورت سبک مخصوص خودش را دارد و در نتیجه مخالفین و موافقین زیادی دارد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان