لقب جالبی که مهناز افشار به دولت روحانی داد!

لقب جالبی که مهناز افشار به دولت روحانی داد!
مهناز افشار نگاه خود به دولت یازدهم را این گونه توصیف می کند ، این دولت نام خود را تدبیر و امید گذاشته است و من نیز نام رنگین کمان را بر آن می گذارم…
 
مهناز افشار در گفت گویی جدید گفت: دولت با گشودن خانه سینما نخستین امید را به اهالی فرهنگ و هنر بازگرداند و اکنون منتظریم تا تکلیف ارکستر سمفونیک مشخص شود و با احیای مجدد آن خیالمان راحت خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه مشکلات در عرصه هنر بسیار زیاد است و سردی و غمگینی بر این حوزه مستولی شده است، افزود: نمی توانیم از دکتر روحانی انتظار داشته باشیم که به سرعت همه مشکلات را حل کند.

بازیگر فیلم برف روی کاج ها تاکید کرد: ما اهالی هنر وظیفه داریم که در برابر اقدامات دولت صبور باشیم.

مهناز افشار ادامه داد: سخنان رییس جمهوری در جمع اهالی هنر یک ویژگی مهم داشت و آن این بود که مطالب شب گذشته وی با سخنان توامان روزهای آغازین دولت و پیش از انتخابات تفاوتی نکرده بود.

رییس جمهوری هفته گذشته با جمعی از هنرمندان کشور در تالار وحدت دیدار و گفت وگو داشت .

مهناز افشار نگاه خود به دولت یازدهم را این گونه توصیف می کند ، این دولت نام خود را تدبیر و امید گذاشته است و من نیز نام رنگین کمان را بر آن می گذارم.

بازیگر با بیان اینکه باید در کنار هم با هر سلیقه و نگاهی که داریم با صلح زندگی کنیم تصریح کرد: سینما و هنر متعلق به یک نوع نگاه نیست بلکه به همه باورها و نگاه ها در کشورمان تعلق دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان