ramazan
ramazan

مردی به خاطر چت فرزندش را خفه کرد !+ عکس

مجموعه : اخبار
مردی به خاطر چت فرزندش را خفه کرد !+ عکس

او برای بار اول در حالی که با شوهرش چت می نمود سر دختربچه را گرفت و زیر اب نگه داشت.بار دوم که خانم حرکت را تکرار نمود دختر بیهوش شد…

قرار است محاکمه اماز و همسرش زمستان امسال در دادگاه اسلو برگزار شود. مرد بریتانیایی به خاطر عشق حیوانی خود فرزند یک ساله اش را کشت.

مردی ۳۵ ساله ساکن شمال لندن به خاطر اینکه دختر بچه یک ساله اش مزاحم چت کردن او با خانمش می شد دستور خفه کردن او را صادر کرد.اماز قورشی سعی داشت از انگلستان از طریق اسکایپه با نامزد پیش خدمتش در نروژ چت نماید که فرزندش با گریه کردن مانع از این کار می شد.

اماز به خانمش گفت سرش را در سطل اب کن و خفه اش کن!خانم چودری که علاقه چندانی به فرزند خواندگی نداشت دستور اماز را اجرا نمود.

مردی به خاطر چت فرزندش را خفه کرد !+ عکس

او برای بار اول در حالی که با شوهرش چت می نمود سر دختربچه را گرفت و زیر اب نگه داشت.بار دوم که خانم حرکت را تکرار نمود دختر بیهوش شد.خانم کنترل خود را از دست داده و نگران شد.به گزارش نازوب او به اورژانس زنگ زد.اما متاسفانه فرزند روز دوم در بیمارستان فوت نمود.خانم چودری از سوی پلیس به اتهام قتل دستگیر شد.خانم در اداره پلیس اظهار نمود از هنگامی که با اماز ازدواج کرده شوهرش به او دستور کودک ازاری و رفتارهای نامناسب می داده است.

 

مردی به خاطر چت فرزندش را خفه کرد !+ عکس

 

مردی به خاطر چت فرزندش را خفه کرد !+ عکس

قاضی پرونده در اسلو ضمن تایید ناپدری،به کودک آزاریهای اماز اشاره و چند مورد از کودک ازاریهای او من جمله به زور خواباندن بچه در کف راهرو منزل و همچنین دستور زشت او به همسرش را به اماز گوشزد نمود.اماز به اتفاق وکیلش خانم مولر خود را از هر گونه کودک ازاری بری می داند.خانم چودری نیز هر گونه کودک ازاری عمدی را رد نموده وانجام رفتار نامناسب او صرفا به خاطر دستور شوهرش بوده است.

قرار است محاکمه اماز و همسرش زمستان امسال در دادگاه اسلو برگزار شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان