ramazan
ramazan

این حرکت زشت فرزاد حسنی و فردوسی پور را به جان هم انداخت (عکس)

این حرکت زشت فرزاد حسنی و فردوسی پور را به جان هم انداخت (عکس)

تیتر روزنامه ای که فرزاد حسنی و فردوسی پور را به جان هم انداخت.

 

صبح روز دوشنبه 11 اسفندماه 1393، روزنامه ورزشی نود با انتشار عکسی از فرزاد حسنی روی جلد خود و نوشتن تیتر «فرزاد حسنی: فردوسی پور شانس آورد من ورزشی نیستم!»، سروصدای زیادی میان مخاطبان و کاربران اینترنتی به وجود آورد که چگونه شده فرزاد حسنی، درباره عادل فردوسی پور اظهارنظر کرده و حتی خط و نشان هم کشیده است!

 

نویسنده این گزارش در ابتدای گزارشش به این موضوع اشاره کرده که: «فرزاد حسنی حرف هایش را با خنده و شوخی گفت و بعد هم گفت اینها را ننویسی… من شوخی کردم… حاشیه برایم درست نکنی! من هم به او خندیدم و اگرچه گفت ننویسی، ولی باید از او عذرخواهی کنم، به هر حال او به شوخی گفت و ما هم به شوخی نوشتیم!»

 

این حرکت زشت فرزاد حسنی و فردوسی پور را به جان هم انداخت (عکس)

بعد از خواندن این گزارش عجیب، به منظور کشف صحت و سقم این خبر، با فرزاد حسنی تماس گرفته شد تا داستان را از زبان خودش بشنویم که دیدیم فرزاد حسنی به شدت از دست خبرنگار این روزنامه عصبانی است و صحبتش را اینگونه شروع کرد:

 

«در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان تیم بسکتبال مهرام، خانم خبرنگاری با اصرار زیاد به منظور مصاحبه از من خواست گفتگوی ورزشی انجام دهیم، من به ایشان عرض کردم بنده ورزشی نیستم، بنابراین نمی توانم مصاحبه ورزشی انجام دهم! اصولا هم در حیطه ورزش حرفی برای گفتن ندارم. ایشان دوباره از من پرسید «دوست ورزشی دارید یا نه؟» که بنده گفتم بله دارم، ولی بهشان موکدا تاکید کردم از قول من چیزی را چاپ نکنید! ولی متاسفانه امروز در روزنامه شان این کذب محض را منتشر کردند و در کمال بی اخلاقی، یک تیتر زشت و غیراخلاقی هم برای گزارش شان انتخاب کردند.

 

اصولا در ادبیات ما مجری ها که با یکدیگر همکار هم هستیم، کری خوانی وجود ندارد. به ویژه در مورد «عادل فردوسی پور» که کارش تخصصی است و هیچ ارتباطی به حوزه کاری من ندارد.

 

این اولین بار است که صابون یکی از خبرنگاران بی اخلاق ورزشی (که مطمئنا تعدادشان در مقابل سیل عظیم زحمتکش رسانه های ورزشی بسیار اندک است) به جامه من خورد و تازه امروز فهمیدم که دوست دانشمندم عادل فردوسی پور چه مکافاتی از دست این انسان های بی اخلاق می کشد!

 

فرزاد حسنی در انتهای این گفتگوی کوتاه تلفنی گفت: «این تیتر یک دروغ احمقانه است…»

 

منبع : ritmezendegi.com

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان