ramazan
ramazan

شناسایی شیطان صفت متجاوز به زنان تهرانی عکس

مجموعه : اخبار
شناسایی شیطان صفت متجاوز به زنان تهرانی عکس

از دیگر شکات احتمالی پرونده که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، درخواست و دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند…

مرد شیطان صفت که در پوشش مسافربر زنان را ربوده و مورد Harassment آزار و اذیت قرار می داد، با تیزهوشی یکی از طعمه هایش شناسایی و دستگیر شد.

14 دیماه امسال زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی و طرح شکایت در خصوص ربوده شدنش از سوی راننده یک سواری اعلام داشت که این شخص قصد آزار و اذیت وی را داشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و تلاش برای آزار و اذیت و به دستور قاضی هاشمیان بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم Greater Tehran Intelligence Police پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شناسایی شیطان صفت متجاوز به زنان تهرانی عکس

 

شاکی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: 13 دیماه به قصد خرید از منزل خارج شده و پس از خرید، قصد بازگشت به منزل را داشتم.

پس از خروج از ایستگاه مترو گلبرگ، راننده پژو به شماره انتظامی… که آرم و علائم شبیه به آژانس را نیز نصب کرده بود در مقابل پای من توقف کرد و من به تصور اینکه وی مسافربر است به مقصد Janbazan Street خیابان جانبازان سوار ماشین شدم.

 

شناسایی شیطان صفت متجاوز به زنان تهرانی عکس

 

شاکی در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه ربوده شدنش از سوی راننده پژو به کارآگاهان گفت:

پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان راننده مسیر خود را به سمت اتوبان امام علی(ع) ـ مسیر جنوب به شمال ــ تغییر داد و همزمان درهای ماشین را قفل کرد. راننده یک عدد اسپری اشک آور در آورد و مرا تهدید به ضرب و شتم و حتی قتل کرد.

پس از گذشتن از خروجی اتوبان شهید همت، راننده به داخل یک خیابان فرعی در اتوبان امام علی (ع) رفت و پس از طی مسافت کوتاهی توقف کرد. در طول مسیر مدام مرا تهدید می کرد و من نیز جز گریه و التماس کاری از دستم بر نمی آمد.

راننده از ماشین پیاده شد و در عقب ماشین را باز کرد و قصد داشت تا مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که در یک لحظه با هل دادن وی به عقب موقعیتی برایم ایجاد شد که توانستم فرار کنم.

دوان دوان خود را به اتوبان رسانده و در داخل اتوبان جلوی یک تاکسی را گرفتم و از راننده آن خواستم تا مرا به در منزل برساند.

با توجه به اظهارات شاکی در خصوص به خاطر سپردن شماره پلاک خودرو، بلافاصله پرشیا نقره ای رنگ مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات و با شناسایی آخرین مالک خودرو، کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی به نام دانیال 23 ساله شدند که شاکی پس از مشاهده تصاویر این شخص، وی را به عنوان راننده در زمان حادثه مورد شناسایی قرار داد.

با شناسایی محل سکونت دانیال در منطقه بزرگراه رسالت، 16 متری اول و اخذ دستور مقام قضایی وی ساعت هفت صبح 16 دی ماه دستگیر و خودرو وی نیز در مقابل در منزل شناسایی و توقیف شد.

همزمان با دستگیری متهم و اعتراف وی به تلاش برای آزار و اذیت شاکی پرونده ، وی به یک فقره آدم ربایی به شیوه مشابه و آزار و اذیت یک زن جوان اعتراف کرد که بلافاصله موارد مشابه مورد بررسی قرار گرفت و پرونده دومین شاکی، در کلانتری 137 نصر شناسایی و برای رسیدگی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

دومین شاکی نیز پس از حضور در اداره یازدهم و شناسایی متهم، گفت:

ساعت 19 و 30 دقیقه 15 دی ماه در خیابان سلیمان خاطر به عنوان مسافر سوار یک ماشین شدم که در طی مسیر، ناگهان راننده به بزرگراه کردستان – مسیر جنوب به شمال – تغییر مسیر داد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او سپس در داخل اتوبان مرا از ماشین در حال حرکت به بیرون انداخت.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت:

با توجه به شناسایی متهم از سوی دو شاکی پرونده و اعتراف صریح او به ارتکاب جرم، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و همزمان دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است.

به همین خاطر از دیگر شکات احتمالی پرونده که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، درخواست و دعوت می شود تا برای طرح و Follow up on complaints پیگیری شکایت خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

دیگر خبرهای تاسف بار مرتبط با تجاوز

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

تجاوز چند ساعته دو شیطان صفت به دختر 18 ساله (عکس)

تجاوز گروهی این 7 مرد شیطان صفت به آتنا دختر 20 ساله

آزار و اذیت دختر دانشجو از سوی 2 پسر شیطان صفت


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان