ramazan
ramazan

مسابقه ارسال تصاویر غیراخلاقی دختران ایرانی!عکس

مسابقه ارسال تصاویر غیراخلاقی دختران ایرانی!عکس

این اتفاق در بخشی رخ داده است که طی یکی دو سال اخیر در برخی سایت های فارسی زبان غربی به عنوان یک امکان جدید در اختیار مخاطبان قرار گرفته است تا از توان و نیروی داخلی کشورها علیه آنها استفاده شود…

سایت رادیو فرانسه به کمک برخی پایگاه های اجتماعی شتافت تا در کنار آنها، به مسابقه ای غیراخلاقی برای ارسال تصاویر زنان ایرانی دامن زند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، اخیرا در برخی از شبکه های اجتماعی تبلیغاتی منتشر شده است که با تشویق مخاطبین زن ایرانی از آنان می خواهد فیگور بگیرند و تصویر آن را برای شرکت در مسابقه، برای این صفحات ارسال کنند.
البته گردانندگان این صفحات قول داده اند پس از بررسی کارشناسی عکس ها، بهترین ها را انتخاب و در صفحه و برای مسابقه انتشار دهند.
همیشه هر داستانی فریب خوردگانی هم دارد
گرچه ورزش کردن خودبخود امری مطلوب و پسندیده است و طبع انسان به آن گرایش دارد اما مسابقات زیبایی اندام بانوان بدلیل حاشیه های غیر اخلاقی اش در داخل کشور، غیر قانونی اعلام شده و البته چندان هم مورد توجه زنان واقع نشده است به طوری که بعد از اعلام غیرقانونی بودن آن، تعداد اندکی سعی داشتند آن را بطور زیرزمینی دنبال کنند که به دلیل عدم استقبال کافی، توفیق چندانی نصیب شان نشد.

 

مسابقه ارسال تصاویر غیراخلاقی دختران ایرانی!عکس

تصویر برخی فریب خوردگان

نکته قابل توجه در این اقدام غیراخلاقی، استفاده عناصر و مدیران اصلی این صفحات که از خارج کشور صحنه گردانی می کنند از عوامل داخلی است به طور مثال همکاری خانم ( د – ج ) از بدلکاران سینمایی ساکن کرج از آن جمله است. نامبرده به همراه برخی دیگر، همکاری جدی و پررنگی در تبلیغ، جذب و اغفال مخاطب این پروژه داشته است.

مسابقه ارسال تصاویر غیراخلاقی دختران ایرانی!عکس

تصویر خانم ( د – ج ) از بدلکاران سینما و همکار در این پروژه ناتوی فرهنگی

اما یک سوال مهم:
اندک کسانی که در این برنامه شرکت کرده اند آیا با خود اندیشیده اند که چه تضمینی وجود دارد تا از تصاویر آنها سوء استفاده نشود؟ بنابراین علاوه بر امکان سوء استفاده از تصاویر، اتفاق مهم دیگری که با تبعات بسیار سنگین رخ خواهد داد لکه دار شدن نام بلندآوازه زن ایرانی در نجابت و عفت در دنیاست که قطعا هیچ زن ایرانی به این مساله راضی نمی شود.
یک اتفاق یا یک برنامه:
اما نکته پایانی و البته مهم دیگر در این میانه، وارد شدن یک خبرگزاری رسمی اروپایی فارسی زبان در ماجراست.
سایت رادیو فرانسه با درج خبری در این راستا و استفاده از تصاویر ارسالی، عملا بخشی از کار تبلیغی این کار ناهنجار و ضد فرهنگی را به عهده گرفته است.
این اتفاق در بخشی رخ داده است که طی یکی دو سال اخیر در برخی سایت های فارسی زبان غربی به عنوان یک امکان جدید در اختیار مخاطبان قرار گرفته است تا از توان و نیروی داخلی کشورها علیه آنها استفاده شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان