ramazan
ramazan

مزایده و مناقصه های پنهان در قبرستان پایتخت!!

مجموعه : اخبار
مزایده و مناقصه های پنهان در قبرستان پایتخت!!
بهشت زهرا  بزرگ‌ترین گورستان ایران است. بهشت زهرا ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد…
 
در سایت بهشت زهرای تهران،بخشی با عنوان مزایده و مناقصه وجود دارد که قابل مشاهده عمومی نیست نه موضوعات آن، نه شرایط و وقت و نه حتی هیچ اطلاعات کلی در این بخش وجود دارد. در این صفحه فقط صفحه سفیدی است که صرفا با یوزر و پسورد مربوطه می توان وارد آن شد.

شاید در بسیاری از ساختارها و سازمانها چنین اقدامی عرف باشد (که بعید به نظر می رسد ) اما از آنجا که در گورستان، موضوع عملیات و اقدامات، فقط، گور، و جسد و ساختمانهای محدودی جهت مدیریت این موضوع همراه با کادر پرسنلی است، محدودیت ورود عمومی به این صفحه ی اینترنتی بهشت زهرا، ابهام عظیمی را در ذهن تولید می کند که خود شامل دو بخش است:

اولا مزایده و مناقصه های گورستان شامل چه مواردی است؟

دوم اینکه چرا صفحه ی مربوطه قابل دسترسی عمومی و رویت توسط همگان نیست؟

ناپدید بودن و محرمانه بودن دسترسی به این صفحه، با توجه به موضوع خاص گورستان و جسد و جنازه، این ابهام را در ذهن خواننده فراهم می کند که مگر چه مزایده و مناقصه ای در تشکیلات بهشت زهرا در حال انجام است که رویت عمومی ان به صلاح نیست؟

بهشت زهرا  بزرگ‌ترین گورستان ایران است. بهشت زهرا ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد. بهشت زهرا در حال حاضر ۱،۳۰۰،۰۰۰ نفر را در خود جای داده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان