جنجال بوسه دادن جاستین بیبر روی فرش بنفش! عکس

جنجال بوسه دادن جاستین بیبر روی فرش بنفش! عکس
این فیلم سه بعدی به نوعی فیلم مستند است که توسط جون ام.چو کارگردانی شده و در حین تور دوردنیا Believe فیلمبرداری آن صورت گرفته است….
 
جاستین بیبر جدیدا به دنبال چندین رسوایی پی در پی وحرکات زننده، به او برچسب پسر بد زده شده است ولی به نظر می رسید در افتتاحیه فیلم "Believe" که در روز چهارشنبه برگزار داشت با توجه زیاد به مادرش پتی مالت و بوسیدن وی سعی داشت تا این تصویر بد را تا حدی تخفیف دهد.
 
 مشهور است که مادر 37 ساله او وقتی تنها 17 سال داشت پسرش را به دنیا آورد و با مشقت و سختی بسیار او را بزرگ کرده است.
 
 
جاستین و مادرش به همراه مادربزرگش دیان و پدربزرگ خوانده اش بروس دیل که هر دو در بزرگ کردن جاستین نقش زیادی را ایفا کرده اند بر روی فرش بنفش حضور پیدا کردند.

این فیلم سه بعدی به نوعی فیلم مستند است که توسط جون ام.چو کارگردانی شده و در حین تور دوردنیا Believe فیلمبرداری آن صورت گرفته است. از جمله قسمت های این فیلم مصاحبه با پتی (مادر جاستین بیبر)، مربی وی یوشر ریموند آی وی، مدیر برنامه هایش اسکوتر براون و همینطور در آن مجری های مشهوری از جمله الن دجنرس و رایان سیکرست نیز حضور دارند.

 
 
جاستین بیبر 19 ساله که تاکنون نامزد دریافت دو جایزه موسیقی گرمی شده در این فیلم درباره عاشق شدنش، پاپارازی و همینطور تلاشش برای درآوردن سیبیل صحبت کرده است.
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان