ramazan
ramazan

تاثیر زمان تخمک گذاری در جنسیت نوزاد چگونه است

مجموعه : زنان و زایمان
تاثیر زمان تخمک گذاری در جنسیت نوزاد چگونه است

تاثیر زمان تخمک گذاری در جنسیت نوزاد چگونه است؟

 

شما می توانید با در نظر گرفتن یک زمان مناسب برای مقاربت در تعیین جنسیت فرزند خود شریک باشید. البته در این روش، باید زمان تخمک گذاری بسیار دقیق تعیین گردد.

 

در حوالی زمان تخمک گذاری به دلیل این که ترشحات قلیایی بیشتری وجود دارد، اسپرم مولد پسر یا حاوی کروموزوم Y که سرعت بیشتر و عمر کمتری دارد، بیشتر و بهتر می تواند عبور کند و در روز هایی که از زمان تخمک گذاری فاصله بیشتری دارد ترشحات اسیدیته بیشتر و باعث می شود این اسپرم ها کمتر بتوانند از این ترشحات عبور کنند. در صورت نزدیکی در 24 ساعت حوالی تخمک گذاری احتمال باروری پسر 90 درصد می باشد. بهتر است به مدت چهار تا پنج روز قبل از زمان تخمک گذاری از مقاربت پرهیز نمایید. نزدیکی تنها در زمان تخمک گذاری و قبل از آن باید انجام گیرد.

اگر نزدیکی دو تا سه روز قبل از تخمک گذاری انجام گیرد احتمال باروری دختر بالای 90 درصد است. در صورتی که خواستار فرزند دختر می باشید باید از نزدیکی درست قبل از تخمک گذاری خودداری نمایید. مقاربت دو روز بعد از تخمک گذاری به دلیل کیفیت ترشحات دهانه رحم احتمال باروری دختر را افزایش می دهد. اسپرم حاوی کروموزوم X و یا مولد دختر سرعت حرکت کند تری دارد، ولی زمان بیشتری در لوله تناسلی زن فعال می ماند.

مزایا و معایب
این روش به دلیل اینکه نیاز به هیچ دارویی ندارد و هم چنین رایگان و یا با هزینه بسیار کم می باشد و نسبتا نیز امن است مورد استقبال قرار گرفته است . هر کسی با هر شرایطی می تواند از این روش استفاده نماید. شما باید با انتخاب یک روش مناسب از جمله کیت پیش بینی کننده تخمک گذاری و یا نمودار دمای پایه بدن، بهترین زمان برای مقاربت را تعیین نمایید و شاید بتوان تنها عیب این روش را همین تعیین دقیق زمان تخمک گذاری دانست که هیچ گونه تضمینی برای تشخیص درست و موفقیت در این راه وجود ندارد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان