ramazan
ramazan

مرگ مشکوک و جنجالی عمومی هادی ساعی (عکس)

مرگ مشکوک و جنجالی عمومی هادی ساعی (عکس)

جزئیات مرگ مشکوک و جنجالی عمومی هادی ساعی در یک درگیری خونین

درگیری خونین ‌هادی ساعی و عمویش با پیمانکاران شهرداری در نهایت با مرگ پایان یافت. عموی 60 ساله تکواندوکار معروف کشورمان، پس از درگیری با پیمانکاران شهرداری به طرز مشکوکی جان باخت و پرونده‌ای را پیش روی بازپرس دادسرای جنایی قرار داد.

مرگ مشکوک و جنجالی عمومی هادی ساعی (عکس)

ساعت 2 بعدازظهر روز 12 فروردین به ماموران پلیس خبر رسید که مردی 60 ساله در یک باشگاه سوارکاری به طرز مشکوکی جان باخته است.

خیلی زود کارآگاهان به همراه حسین‌پور، بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه شدند تا در این‌ خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند. با حضور ماموران مشخص شد که مرد میانسالی به طرز مشکوکی به کام مرگ فرو رفته است. تجسس‌ها نشان داد که این باشگاه سوارکاری متعلق به ‌هادی ساعی، تکواندوکار معروف کشورمان است که عمویش پس از درگیری با پیمانکاران شهرداری به طرز مشکوکی جان باخته است.

مرگ مشکوک و جنجالی عمومی هادی ساعی (عکس)

ماجرا از این قرار بود که وقتی شهردار منطقه 12 از این باشگاه دیدار کرده بود، متوجه شد که زباله‌های درون سطل از سوی ماموران شهرداری به بیرون منتقل نمی‌شود و مسئولان باشگاه خودشان باید این زباله‌ها را تا بیرون باشگاه حمل کنند. شهردار پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله با ماموران شهرداری همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا برای حمل زباله به باشگاه بیایند. وقتی پیمانکاران شهرداری برای انتقال زباله‌ها به این باشگاه رفته بودند به دلیل نارضایتی با ‌هادی ساعی و عمویش درگیر شده بودند.

شاهدان ماجرا در تحقیقات به ماموران گفتند: «این دو پیمانکار شهرداری که یکی راننده و دیگری هم کارگر بود، پس از اینکه با عموی‌ هادی ساعی درگیر شدند، از داخل ماشین خود چوب برداشته و این درگیری را بیشتر کردند. آنها به جان هم افتاده بودند که در نهایت عموی‌ هادی ساعی نقش زمین شد و جان خود را از دست داد. در این درگیری همچنین هادی ساعی با ضربه چوب از ناحیه پا به شدت مصدوم شد.»

بنابراین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.‌ هادی ساعی نیز برای مشخص شدن میزان مصدومیتش به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین کارآگاهان پس از اطلاع از این حادثه، به دستور بازپرس، دو پیمانکار شهرداری را به اتهام قتل شبه عمد بازداشت کردند، اما این این دو پیمانکار هرگونه دخالت در مرگ مرد میانسال را انکار کردند.

تحقیقات نشان می‌دهد عموی‌ هادی ساعی دارای عارضه قلبی بود. تحقیقات در خصوص این پرونده تا اعلام نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمی‌توان مقصر اصلی این حادثه را مشخص کرد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان