از ویشکا آسایش (قطام )چه خبر؟

از ویشکا آسایش (قطام )چه خبر؟
آسایش این روزها مشغول تمرین یک اثر نمایشی است…
 
ویشکا آسایش با سریال «امام علی (ع)» پا به دنیای تصویر گذاشت. درست است که او در این سریال در نقشی کوتاه بازی می کرد اما نقش قطام از آندسته کاراکترهای تاثیر گذاری بود که با گذشت سالها هنوز هم در ذهن خیلی ها مانده و بسیاری از افراد هنوز هم با دیدن چهره این بازیگر به یاد نقش آفرینی اش در سریال امام علی (ع) می افتند.

آسایش این روزها مشغول تمرین یک اثر نمایشی است. او در این باره گفت: حدود چهار ماه است که مشغول تمرین تئاتر «ملکه زیبای لی نین» به کارگردانی همایون غنی زاده هستم. این نمایش که قرار است از 17 بهمن ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود، زندگی مادر و دختری را نشان می دهد که با هم در یک ده زندگی می کنند و با  بازیگرانی چون سعید چنگیزیان، مهدی کوشکی، همایون غنی زاده در این کار هم‌بازی هستم.

او که اولین تجربه خود را در حیطه نمایش تجربه می کند ادامه داد: تا دو سال پیش علاقه ای به بازی در تئاتر نداشتم اما مدتی است که منتظر یک متن و نقش خوب در این حیطه بودم که نمایش «ملکه زیبای لی نین» پیشنهاد شد. هر چند قرار بود مدتی قبل در نمایشی به کارگردانی آقای غنی زاده بازی کنم، اما این امر محقق نشد.بازیگر فیلم «خوابم میاد» افزود: با اینکه تجربه اولم در حیطه تئاتر است، اما فکر می کنم که اثر موفقی خواهد شد و امیدوارم که تماشاچیان هم از این نمایش استقبال خوبی کنند.

بازیگر فیلم «برف روی کاج ها» در ادامه افزود: امسال در جشنواره فیلم فجر یک فیلم آماده اکران دارم به نام «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی و با بازیگرانی چون هومن سیدی ، آزاده صمدی و … هم بازی شدم. در این فیلم که قصه زندگی یک پسر سیزده ساله است که اتفاقاتی برایش پیش می آید و من هم در نقش خانم همسایه این پسر بازی می کنم.

او درباره دیگر پیشنهادهایش گفت: در حال حاضر خیلی درگیر تئاتر هستم و به این دلیل که می خواهم اثری خوب را ایفاگر شوم تمام تمرکزم را روی آن گذاشته ام و به کار دیگری فعلا فکر نمی کنم. این بازیگر در فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان در نقش یک مدیر سخت گیر مدرسه بازی کرده بود و با بازیگرانی چون رضا عطاران، بهاره رهنما و … نیز همبازی بود.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان