ramazan
ramazan

جنجال تبلیغ پینت بال مختلط (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
جنجال تبلیغ پینت بال مختلط (عکس)
جنجال تبلیغ پینت بال مختلط در اینستاگرام
برخی از صاحبان باشگاه ها به دلایلی چون عیدی های نوروزی بجای سانس اختصاصی آقایان و یا بانوان به صورت مختلط اجازه بازی به دختران و پسران جوان را به هر اسم خانوادگی و یا دانشگاهی می دهند.

 

به گزارش نازوب به نقل از جام نیوز، پینت بال ورزشی است که چند سالی است وارد ایران شده و در کنار هیجان های خاص تیر اندازی اش به لحاظ سبک چیدمان برخی از پینت بال ها یادآور فضاهای دفاع مقدسی است اما این فضاها به دلیل تخلفات برخی از باشگاه ها رنگ دیگری به خود گرفته و از ارزش تبدیل به ضد ارزش شده است.
به گزارش شهدای ایران، اخیرا با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی و مجازی و گسترش پدیده ای به نام عکس سلفی که مردم بدون هیچ حریم امنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخانند، باعث شده تا عموم مردم از این تصاویر مطلع شده و نسبت به آن اظهار نظر کنند. حال تصور شرایطی که برخی افراد هنجار شکن با ایجاد فضای بدون چارچوب برای جوانان ایجاد می کنند به گسترش این بی بند و باری ها دامن می زند.
 

جنجال تبلیغ پینت بال مختلط (عکس)

تبلیغ پینت بال مختلط در اینستاگرام!

 

 

ورزش پینت بال یک نمونه کوچک از این مقوله است که برخی از صاحبان باشگاه ها به دلایلی چون عیدی های نوروزی بجای اختصاص و سانس آقایان و یا سانس بانوان به صورت مختلط اجازه بازی به دختران و پسران جوان را به هر اسم خانوادگی و یا دانشگاهی می دهند.

 
در این راستا حضور در رختکن های مختلط و همچنین عدم پوشش مناسب بانوان باعث شده تا تصاویری از این بازی ها به شبکه های اجتماعی راه یابد که منجر به تاسف خاطر دلسوزان فرهنگی کشور شود.

 
نظارت بر چنین ورزش هایی و باشگاه های مربوطه وظیفه مسئولین ورزشی کشور است که مجوز لازمه برای انجام چنین ورزش هایی را به باشگاه ها اعطا نموده اند. بر این اساس انتظار می رود که برخورد های قانونی با باشگاه های متخلف و اشخاص هنجار شکن مانع مشاهده رفتار های اینچنینی در کشور باشد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان