ramazan
ramazan

اقدام فجیع ربودن نوزاد با پاره کردن شکم مادر + عکس

اقدام فجیع ربودن نوزاد با پاره کردن شکم مادر + عکس

ناز وب به گزارش پلیس، قاتل مخوفی که دوست باردار خود از پس از خفه کردن به قصد ربودن جنین وی شکمش را پاره کرد، پس از پنج سال به جرم خود اعتراف و در آینده‌ای نه چندان دور محاکمه خواهد شد.   در پی نقشه پلید "جولی کوری" 39 ساله با قصد تصاحب فرزند به دنیا نیامده دوست خود "دارلین هایز" در اقدامی وحشیانه ابتدا با خفه کردن دوست خود جنین هشت ماهه وی را پس از بریدن شکمش خارج نمود و با نوزاد فرار کرد.
 جولی کوری در حالی که به ظاهر به قصد کمک به دوست خود دارلین به منزل وی رفت و آمد می‌کرد تا جایی که همسر دارلین، الکس دیون به وی کلید دیگری از درب منزل مسکونی‌اش در آمریکا را داده بود تا در مواقع ضروری از آن استفاده کند. رفت و آمدهای پی‌درپی وی منجر به برقراری رابطه پنهانی با الکس دیون و طراحی نقشه مخوف خود در قتل و تصاحب جنین هشت ماهه وی به عنوان فرزند آتی خود شد.
پس از 5 سال از دستگیر شدن جولی کوری اکنون به عنوان متهم ردیف اول که به جرم قتل اعتراف نموده به طور رسمی از روز دوشنبه هفته آینده در دادگاه جنایی محاکمه می‌شود.

وی در حالی دستگیر شد که به همراه نوزاد دختر که زنده مانده بود در یک پناهگاه بی‌خانمانان در پلیموت یافت شد اما وی با تظاهر به داشتن حالات روانی و افسردگی شدید تاکنون موفق به فرار از محاکمه شده بود. پس از دستگیر شدن وی و نوزاد ربوده شده که شدت نیاز به درمان داشت به خدمات پزشکی بیمارستان سپرده شد. پس از خبر دستگیری، الکس دیون به همراه خانواده خود در 25 ژانویه 2009 با انجام آزمایش DNA موفق به اثبات مالکیت فرزند خود شدند.
دختر او که در حال حاضر 4 ساله است به همراه پدرش و خانواده مقتول در دادگاه روز دوشنبه حاضر خواهند شد. در جلسات دادگاهی که در سال‌های گذشته انجام شده بود دادستان لوئیس کرای با ارائه مدارک از جانب وکلای جولی کوری موفق به اثبات بیماری روانی و افسردگی و قبول آن از طرف دادستان و قاضی پرونده شده بودند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان