مرگ مرد روستاییِ ایرانی به خاطر ذوق زدگی! +عکس

مجموعه : اخبار
مرگ مرد روستاییِ ایرانی به خاطر ذوق زدگی! +عکس

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش خبرهای جدید ایران و جهان، مرگ مرد روستاییِ ایرانی به خاطر ذوق زدگی! +عکس،  بازدید می کنید….  امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

سردار سید ضیاء الدین حزنی در مراسم افتتاح  18 پروژه محرومیت زدایی در استان قم که پیش از ظهر سه شنبه با حضوراستاندار قم، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد‏، اظهار داشت: 70 پروژه در قم توسط قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه و آله وسلم به اعتبار یک میلیارد و 159 میلیون تومان اجرا می‌شود که 923 میلیون تومان آن تاکنون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 17 مورد مسجد و حسینیه، گلزار شهدا،‌ کتابخانه، خانه عالم، مجتمع ورزشی،‌ پروژه‌های آبرسانی،‌ جاده، خانه بهداشت، سرویس‌های بهداشتی،‌ غسال خانه و پایگاه بسیج و ایتام از جمله آنها است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه و آله وسلم بیان داشت: گروه های تخصصی قرارگاه خاتم الانیا در قم برای انجام 32 پروژه قرارداد دارند و 6 گروه مردمی نیز مشارکت دارند.

اجرای 20 پروژه در قم به اعتبار 450 میلیون تومان

وی ابراز کرد: برای اجرای 20 پروژه در استان قم با سپاه قرارداد داریم که اعتبار آن 450 میلیون تومان است و همچنین قرارگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف برای انجام 12 پروژه در قم قرارداد منعقد کرده که اعتبار آن 162 میلیون تومان است.

سردار حزنی افزود: هر فعالیتی که قرارگاه خاتم الانبیا در داخل و خارج از کشور انجام می‌دهد باید در جهت آمادگی رزمی باشد و هیچ پروژه‌ای نمی‌توانیم انجام دهیم که به آمادگی رزمی این قرارگاه مربوط نشود.

وی عنوان کرد: پروژه‌هایی که در داخل کشور انجام می‌شود باید بیشتر از 100 میلیارد تومان بوده و پروژه‌هایی که در خارج از کشور انجام می‌شود بالای هزار میلیارد تومان باشد و سود آن در مناطق محروم کشور هزینه شده و نصیب این قرارگاه نمی‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: رضایت خدا و کمک به رفع فقر و محرومیت از کشور، پیوند مردم با نظام‏،‌ حل مشکلات مناطق محروم دورافتاده و کمک به حوزه‌های علمیه و مساجد از اهداف قرارگاه خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه و آله وسلم در خدمت رسانی است.

وی افزود: 90 درصد کارهای این قرارگاه عمرانی و 10 درصد دیگر آن فرهنگی‏، آموزشی‏ و ورزشی است و کل سپاه در این ماموریت‌ها مشارکت داشته و همچنین گروه‌های دانشجویی و مردمی نیز همکاری‌هایی دارند.

سردار حزنی عنوان کرد: بیشتر جرم‌ها در مناطق محروم رخ می‌دهد و در فتنه 88 نیز مشکلات آن از حاشیه شهر تهران برخاسته بود.

12 هزار و 612 پروژه در کل کشور اجرا شده

فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله وسلم تصریح کرد: 12 هزار و 612 پروژه تاکنون در کل کشور انجام شده که از جمله آن 802 مورد آن مجتمع‌های ورزشی‏، ‌663 خانه بهداشت‏، احداث 33 هکتار زمین‏، 2 هزار کیلومتر جاده روستایی و تعدادی مسجد و غسال خانه بوده است.

وی با بیان این که تعدادی غسالخانه در مناطق بسیار دورافتاده کشور احداث شده، عنوان کرد: هنگامی که احداث یک غسالخانه در یک روستا به اتمام رسید اهالی آن بسیار خوشحال شدند به طوری که فردی از آن روستا به دلیل ذوق بسیار زیاد سکته کرد و دردم جان سپرد و اولین کسی بود که در آن غسال خانه‏ او را غسل دادند.

عقب ماندگی های مرموزی در شهر قم محسوس است

همچینین در این مراسم فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام در سخنانی اظهار کرد: از آغاز نهضت تاکنون همواره دشمنان سعی داشتند که این ایستادگی را از ما بگیرند و دیده شد که تلاش آنها به ثمر بخش نبود و یا نتیجه عکس گرفتند.

سردار مهدی مهدوی نژاد ابراز کرد: قبل از انقلاب اسلامی دشمنان نگاه عناد به شهر قم داشتند و این به دلیل مرکز روحانیت و علما بودن شهر قم بود.

وی افزود: هنوز گام بلندی برای آبادی استان قم برداشته نشده و عقب ماندگی های مرموزی در این استان وجود دارد که محسوس است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام یادآور شد: شاید 305 روستا در قم آباد باشند اما مسائل دلخراشی در برخی روستاها وجود دارد که باید گام های اثرگذار برای رفع مشکلات برداریم و این با کار جهادی و تلاش همه جانبه ممکن می‌شود.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان