ramazan
ramazan

پسر بچه 8 ساله با بهترین شغل دنیا (عکس)

پسر بچه 8 ساله با بهترین شغل دنیا (عکس)

معرفی پسر بچه ای که بهترین شغل دنیا را دارد؟!!

 

همه انسان ها بازی کردن را دوست دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که علاقه به بازی نداشته باشد اما بازی کردن نمی تواند شما را میلیونر کند و برای کسب در آمد باید بازی را تنها به اوقات فراغت خود ببرید.

 

 

 

پسر بچه 8 ساله با بهترین شغل دنیا (عکس)

به گزارش نازوب، “ایوان” پسر 8 ساله ای است که بازی کردن را تبدیل به یک شغل کرده است و درآمد بالایی نیز از آن بدست می آورد. این کودک به همراه پدرش یک شبکه ویدیویی آنلاین را اداره می کنند که در آن تنها بازی وجود دارد.
این پسر بچه بازی های مختلف از “لگو” تا بازی های آندرویدی را مقابل دوربین بازی می کند و نظر خودش را در مورد آن ها می گوید. هر کدام از فیلم های او بیش از 1 میلیون بیننده دارد و حاصل در آمد آن در طول سال 1.3 میلیون دلار می شود.

 

 

 

پسر بچه 8 ساله با بهترین شغل دنیا (عکس)

این شبکه ایده ای از پدر اوست و در این مورد می گوید” ابتدا یک سرگرمی جالب برای ایوان درست کردم اما پس از مدتی دیدم که بیننده های ما بسیار زیاد شده اند و می توان این ویدیوها را تبدیل به شغلی برای خانواده کرد. ”

 

 

به نظر می رسد کارهای او کودک برای اکثریت مردم جالب است و آن ها نقدهای او را که صادقانه گفته می شود بیشتر می پسندند. یکی از فیلم های این خانواده نزدیک به 50 میلیون بازدید کننده داشته است.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان