ramazan
ramazan

مرگ در محل توزیع سبد کالا !!!

مجموعه : اخبار
مرگ در محل توزیع سبد کالا !!!

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش ، خبرهای جدید ایران و جهان، مرگ در محل توزیع سبد کالا !!!،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

یک مرد 60 ساله در نزدیکی صف توزیع سبد کالای یارانه ای و روبه روی یکی از فروشگاه های زنجیره ای شهر کرمانشاه جان باخت. علت این حادثه در پیامک هایی که به سرعت در میان مردم رد و بدل شد ازدحام جمعیت عنوان می شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: به هیچ عنوان اتفاقی که برای مرد 60 ساله در مقابل فروشگاه زنجیره ای محل توزیع سبد کالا به وجود آمده ارتباطی به ازدحام جمعیت یا چیزی شبیه به این نداشته است.

سردار کریم کشوری گفت: این مرد در فاصله معنا داری نسبت به صف توزیع کالا قرار داشته و بررسی های دقیق پلیس و پزشکان نشان می دهد که مرگ او به دلیل ایست قلبی بوده است.

وی از حضور مسئولین با فاصله کمی از وقوع این حادثه در محل خبر داد و گفت: در همان ابتدا مشخص بود که حاشیه دار شدن این حادثه فقط به دلیل نزدیکی به صف توزیع کالا بوده است و گرنه دلیل مرگ یک ایست قلبی با دلایل معمولی است.

کشوری در پایان به مردم توصیه کرد در چنین مواقعی برای حفط آرامش و طی شدن روال طبیعی یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده کمال همکاری را داشته باشند و در دامن زدن به شایعات سهیم نشوند.

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان