معجزه ای جالب برای این زن مسلمان امریکایی +عکس

معجزه ای جالب برای این زن مسلمان امریکایی +عکس

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش مطالب خواندنی و جالب، معجزه ای جالب برای این زن مسلمان امریکایی +عکس،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

" خدیجه محمد " نام یک زن خدمتکار مسلمان است که اصالتا امریکایی است و در رستورانی در شهر تنسی کار میکند. او که به شدت از مشکلات اقتصادی به ستوه آمده بود مجبور شد برای مراقبت از مادرش که دچار حمله قلبی شده بود مدتی سر کار نرود.

او درحالی به خانه بازگشت که انبوهی از قبوض پرداخت نشده و اخطارهای قطع سرویس در انتظارش بود، بنابراین با نا امیدی هرچه تمامتر به محل کارش رفت و نمیدانست که خداوند برای او چیزی شبیه یک معجزه در نظر گرفته است.

معجزه ای جالب برای این زن مسلمان امریکایی +عکس

هنگامیکه یک خانواده سه نفره میز غذا را ترک کردند خدیجه برای تمیز کردن میز به آنجا رفت ، او از دور متوجه شد که صورتحساب به صورت وارونه روی میز قرار دارد. در امریکا قرار دادن صورت حساب به معنای انعام کم و یا نارضایتی مشتری است. او میگوید مدام با خودم فکر میکردم چه کاری انجام داده ام که مشتری از من ناراضی بوده است.

اما زمانیکه او صورتحساب را برداشت آنچه میدید باور نمیکرد. یک انعام 1000 دلاری هدیه خانواده مرموز به او بود. آنها قصد داشتند این پول را در یک کار خیر صرف کنند و زمانیکه متوجه زحمات این زن در رستوران شدند این پول را به صورت انعام همراه با یک یادداشت با مضمون : " مسیح این پول را به ما بخشید و ما میخواهیم آن را به شما تقدیم کنیم. خداوند قبول کند. " برای او روی میز گذاشتند.

این زن در این رابطه به خبرنگاران گفت : از آنها سپاسگذارم و امیدوارم من هم روزی بتوانم این پول را به کسی که نیاز دارد کمک کنم.

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان