ramazan
ramazan

بدترین جراحی زیبایی این مانکن در 1 قرن اخیر 16+

بدترین جراحی زیبایی این مانکن در 1 قرن اخیر 16+

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش مطالب خواندنی و جالب، بدترین جراحی زیبایی این مانکن در 1 قرن اخیر 16+ ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

برای برخی زنهای کره‌ای عمل‌های جراحی شبیه به اعتیاد است که گاهی اوقات زندگی‌شان را تا آخر عمر خراب می‌کند. هانگ میوکو مدل سابق کره ای که در اثر تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون به زیر پوست خود صورتش به شدت آسیب دیده یکی از موارد مشهور این مسئله است. او پس از 10 بارعمل جراحی چهره اش آن قدر تغییر پیدا کرد که حتی والدینش قادر به شناسایی او نبودند.
 
 بدترین جراحی زیبایی این مانکن در 1 قرن اخیر 16+
تصویر قبل از تزریق روغن وی را در بالا مشاهده می کنید و این هم تصویر وی بعد از تزریق
می باشد
 

بدترین جراحی زیبایی این مانکن در 1 قرن اخیر 16+
 
پس از جراحت خانم میوکو مسیر زندگی این مدل سابق کره ای به کلی تغییر کرد و او هم اکنون در یک کارخانه بازیافت مشغول کار است. وی می خواست زیباتر شود و چین و چروک پوست صورتش برود و پوست نرم تری داشته باشد، از این رو با خرید سیلیکون غیر مجاز از بازار سیاه و تزریق آن به پوست خود و سپس تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون، صورتش را به وضعی انداخت که در نهایت پزشکان عمل جراحی پلاستیک او را جواب کردند.
کسانی که در کره جنوبی به دنبال صورت V شکل هستند باید دو فک‌شان بعد از عمل جراحی ۶ هفته به هم وصل باشند و ۶ ماه هم طول می‌کشد تا آثار عمل از بین برود. مسئله مهم این است که بعد از این عمل‌های جراحی سخت فرد وقتی جلوی آینه می‌آید شخص دیگری را می‌بیند که هیچ شباهتی با خود قبلی او ندارد!

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان