ramazan
ramazan

جامع ترین برنانه برای جوان سازی پوست

جامع ترین برنانه برای جوان سازی پوست

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش زیبایی و بهداشت پوست و مو، عجامع ترین برنانه برای جوان سازی پوست  ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

در طب نوین زیبایی ازروش های گوناگونی از جمله تزریق ژل، بوتاکس، رادیوفرکوئنسی، PRP و مزوتراپی می توان استفاده کرد. در هر فرد با توجه به سن، قوام  پوست، شغل و موقعیت اجتماعی و سلیقه فردی، پس از مشاوره و بررسی می توانیم بر اساس یک برنامه جامع زیبایی برای بهتر شدن حالت چهره و جوانسازی صورت از یکی از این روش ها یا مجموع آن ها استفاده کنیم. نکته مهم این است که  قبل از قدم گذاشتن در این راه حتما برنامه کامل و جامعی به نام Beauty plan یا برنامه جامع اختصاصی داشته باشیم که از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری شود و نتیجه مطلوب زیبایی چهره حاصل گردد. این برنامه جامع را متخصص طب زیبایی طی جلسه معاینه و ویزیت به شما ارائه می دهد.

1-آنچه که تا به حال درباره آن نشنیده اید، جدیدترین روش جوانسازی غیرجراحی" Glowlift " خاص سیاستمداران و هنرمندان بزرگ دنیا

یکی از جدیدترین وکاربردی ترین متدهای جوانسازی غیرجراحی که اخیرا توسط انجمن های علمی و معتبر طب زیبایی دنیا ارائه شده، متد جوانی شگفت انگیز " Glowlift " است. این روش حاصل ترکیب چندین اقدام درمانی است که منجر به افزایش میزان آب و هیالورونیک اسید در لایه میانی پوست و نهایتا جوانسازی و برطرف شدن چین و چروک می شود. هیالورونیک اسید موجود در این ژل، مقادیر زیادی آب را به خود جذب می کند و محتوای آب از دست رفته پوست را به آن برمی گرداند. این اقدام ماهی یکبار به مدت 4 بار انجام می گیرد و ماندگاری آن حدود یکسال می باشد. تامین هیالورونیک اسید لایه درم که عامل اصلی قوام و جوانی پوست است به همراه استفاده از روش های درمانی دیگر که همگی غیر جراحی هستند، شادابی، جوانی و طراوت از دست رفته پوست را به نحوی بسیار عالی و طبیعی بازیابی می کند.

2- تکنیک RF Tightening
این روش نوین که یک شیوه شناخته شده علمی، غیرتهاجمی، آسان و مطمئن است با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی گرمای بسیار مناسبی در زیر پوست ایجاد می کند و طی جلسات مستمر منجر به کلاژن سازی، بهبود قوام پوست، سفتی و لیفتنینگ موضع و بهبود شلی غبغب و صورت می شود.

3- تزریق داروی بوتولینوم یا بوتاکس
بسیاری از خطوطی که با گذشت زمان در سطح پوست ظاهر می شوند، در اصل خطوط دینامیکی هستند که براثر انقباض های مکرر عضلات صورت به وجود آمده اند. بوتولینوم (بوتاکس) یک ماده پروتئینی است که می تواند عضلات را به طور موقت به مدت 4 تا 6 ماه فلج کند. به این ترتیب چروک های ناشی از انقباض عضلات سطحی و عمقی صورت نظیر خط اخم، خطوط عرضی  وسط پیشانی و چروک های شعاعی گوشه چشم ها از بین می روند. نکته  مهم این است که داروی بوتولینوم مصرفی فقط از برند معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت انتخاب شود و به هیچ عنوان از انواع مارک های متفرقه یا چینی استفاده نشود.

4- تزریق ژل یا فیلر
استفاده از ژل و مواد فیلر یا پرکننده به دلیل کاربرد آسان و شیوه راحت اجرای آن در نظر همگان بسیار مقبول و پرتقاضاست، ولی آنچه که در این خصوص بسیار مهم و حیاتی است مهارت تزریق و نوع مواد پرکننده است. برخلاف تصور عامه کیفیت ژل ها صرفا به میزان ماندگاری آن ها ارتباطی ندارد، زیرا انواع پلی اکریل امید یا ژل پاژها در واقع همان نوعی است که تا کنون بیشترین عارضه را ایجاد نموده و گاه دائمی هم هست، اما بعد از گذشت چند سال عوارضی چون تشکیل گرانول (گلوله شدن) و یا جابه جایی دارد بنابراین بسیار حیاتی است که از کیفیت فیلر مطمئن شوید.

5- بیومزوتراپی یا PRP، روشی علمی و مکمل در جوانسازی وزیبایی پوست
در این روش علمی و نوین از پلاکت های خون خود شخص که مملو از فاکتورهای رشد است، جهت درمان چروک های صورت و گردن، بهبود تیرگی، گودی و پف زیر چشم و نیز بهبود چروک های پشت دست، ترمیم بافت های آسیب دیده، اسکار و زخم های ناشی از جراحی و افزایش رشد مو استفاده می شود. در این روش نیز مانند سایر روش های درمانی پزشکی زیبایی استفاده از کیت باکیفیت و معتبر و نیز دستگاه سانتریفیوژ با کارایی بالا در تاثیر گذاری درمان بسیار تعیین کننده است.  نکته بسیار مهم درباره کارایی PRP، تلفیق این روش با سایر درمان ها از جمله تزریق ژل و بوتاکس و نیز کامل کردن دوره درمانی است. به همین دلیل درباره هر مراجعه کننده، برنامه خاص  وی جهت حداکثر کارایی PRP به وی ارائه خواهد شد.  

اختصاصی ناز وب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان