ramazan
ramazan

7 خواسته ای که خانم ها از همسرشان دارند

مجموعه : عشق و ازدواج
7 خواسته ای که خانم ها از همسرشان دارند

7 خواسته ای که خانم ها از همسرشان دارند

 

شايد بگوييد هيچ کسي نيست که هيچ نقصي نداشته باشد و بتواند تمام اين ويژگي ها را با هم داشته باشد، اما اين واقعيت ندارد. مردان زيادي هستند که اين ويژگي ها را به حد کمال ندارند، ولي به اندازه اي دارند که بتوانند زن زندگيشان را خوشحال کنند. و اين همان حدي است که شما به داشتن اين ويژگي ها نياز داريد. به حدي که همسرتان را خوشحال و شاد نگه داريد.

 

1. صداقت – ولي نه بيش از حد نياز!
زن ها نمي خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگويد. آنها مي خواهند بخش مهمي از زندگي همسرشان، حتي مهمترين بخش آن باشند. يک زن مي خواهد بداند در زندگي همسرش چه مي گذرد و مي خواهد که مرد زندگي اش به او اعتماد داشته باشد. براي يک زن آنها يک روح در دو بدن هستند، زندگي او و مرد زندگي اش يکي است. او مي خواهد مرد زندگي اش طوري عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهايي که کرده به او دروغ بگويد، اگر غير از اين باشد نشان دهنده اين است که خطايي صورت گرفته است که بايد پنهان شود.

 

اما او هميشه و تحت هر شرايطي لازم نيست حقيقت را بشنود. گاهي لازم است در مورد چيزهاي سطحي و بي اهميتي مثل اينکه رنگ جديد مويش چقدر به او آمده، و اينکه اضافه وزنش زياد به چشم نمي آيد يا اينکه موهاي کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگوييد. همه ما گاهي زشت مي شويم، ولي دلمان نمي خاهد کسي اين مسئله را به رويمان بياورد.

 

2. درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چيز را خودش برايتان توضيح دهد.
او مي خواهد که او را به طور کامل بشناسيد. چرا؟ زيرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهيد داشت. همه ما گاهي نياز به تاييد اين موضوع داريم که ارزش دوست داشته شدن را داريم. خود واقعي ما، نه آن کسي که ديگران فکر مي کنند هستيم. حتي اگر به اين تاييد نيازي نداشته باشيد نيز، از آن خوشحال خواهيد شد.

 
اين که کسي را داشته باشيد که شما را درک کند به اين معنا است که کسي را داريد که شما را همان طور که هستيد مي شناسد و در نتيجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمي آيند. زماني که طرفين همديگر را مي شناسند و درک مي کنند به بخشي از وجود يکديگر تبديل مي شوند.

 

3. توجه – او مي خواهد بداند که براي شما اهميت دارد.
اين که کسي براي شما اهميت قائل شود بدين معنا است که شما در زندگي تنها نيستيد. بيشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقيقت اين است که اين اصلا کار ساده اي نيست. ما هميشه توانايي و آمادگي ذهني لازم براي توجه به خودمان را نداريم. گاهي چه از لحاظ فيزيکي و چه از لحاظ رواني توانايي اينکه هميشه از خودمان مراقبت کنيم را نداريم و اين دقيقا همان زماني است که بيشترين نياز را به توجه داريم.

 

او انتظار دارد زماني که به شما نياز دارد در کنارش باشيد و در به دوش کشيدن بار مشکلاتش شريک شويد. شايد به نظر شما خودخواهانه بيايد، ولي او مي خواهد شما زندگي اش را کمي آسانتر کنيد. ولي خوب اين را هم در نظر داشته باشيد که او نيز در مقابل، زماني که هيچ کس ديگري کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقي خواهد ماند. اين معامله اي عادلانه است، نيست؟

 

4. قدرت – هم فيزيکي و هم ذهني
هيچ زني از يک مرد ضعيف خوشش نمي آيد، اين مخالف با طبيعت آنها است.اين بدان معني نيست که او مي خواهد شما مثل هرکول باشيد، بلکه مي خواهد با تصور ذهني او از يک مرد مطابقت داشته باشيد. او مي خواهد اين قدرت و احساس امنيت ناشي از آن را در حضور شما حس کند. او هم چنين مي خواهد شما باهوش باشيد و از قدرت ذهني بالايي برخوردار باشيد.

 
اين ذهنيت از آبا و اجداد غارنشينمان به ما انتقال پيدا کرده است و زنان هميشه به مردان قويتر جذب مي شوند. او مي خواهد قوي باشيد، زيرا اين باعث لذت و احساس امنيت در او شده و شما را براي او جذاب مي سازد.

 

5- مهرباني- اين ويژگي قابليت شما در عاشق بودن را نشان مي دهد.
يک زن نمي خواهد که مرد زندگي اش تنها او را دوست داشته باشد، بلکه مي خواهد زندگي و موجودات زنده را نيز دوست داشته باشد. او مردي مي خواهد که مهربان باشد، مردي که ديگران به او اطمينان دارند و مورد تعريف و تمجيد قرار مي دهند. او يک مرد خوب مي خواهد.

 
او مهرباني و ترحم را نشانه ضعف شما نمي داند و واقعيت نيز همين است. مردان زيادي هستند که مردانگي را با سنگدلي و خشم و بدخلقي هم معنا مي دانند. اين خيلي غم انگيز است و قلب مهربان او را به درد مي آورد. شما براي اثبات قدرت و مردانگي خود نيازي به سنگدلي و بداخلاقي نداريد، گاهي فقط با کمک کردن به يک نفر مي توانيد مردانگي خود را به او ثابت کنيد.

 

6- امنيت – مالي و جاني
نيازي نيست ميليونر باشيد. خوب، راستش را بخواهيد براي برخي زنان لازم است ميليونر باشيد، ولي براي بيشتر آنها تنها دانستن اينکه شما توانايي هاي لازم براي کسب در آمد را داريد کافي است. به طور کلي، چيزي که براي آنها در الويت است عشقي است که به شما دارند، ولي آنها نياز به اين دارند که احساس امنيت مالي نيز داشته باشند.

 

او مي خواهد مطمئن باشد که شما او را از هر نوع آسيب فيزيکي حفظ مي کنيد، مي خواهد بداند که امنيت، سلامت و راحتي او را حفظ خواهيد کرد. شايد درآمد او از شما بيشتر باشد، در اين صورت او با سخاوت تمام در تامين مخارج زندگي به شما کمک خواهد کرد، ولي اين که ببيند شما چشم به دست او داريد و اين که احساس کند توانايي تامين نيازهاي او را نداريد او را نسبت به شما دلسرد خواهد کرد.

 

7. وفاداري بي قيد و شرط – او مي خواهد تنها زني باشد که شما مي بينيد.
همه ما خودخواهي هاي مخصوص به خودمان را دارد، زن يا مرد، هيچ فرقي نمي کند. ما مي خواهيم احساس کنيم موجود خاصي هستيم. مي خواهيم احساس تک بودن و برتري نسبت به بقيه داشته باشيم. اين بخشي از ذات ما است و هيچ راه فراري از آن نيست. يک زن نيز مردي را مي خواهد که تمام دنيايش حول او بچرخد و تنها او را ببيند، او و فقط او.

 

او مي داند که زيبا ترين يا باهوشترين زن دنيا نيست، نيازي نيز ندارد که باشد، او تنها مي خواهد در چشم شما زيباترين و بهترين زن دنيا باشد. او مي خواهد شما فکر کنيد که او بهترين اتفاق زندگي شما بوده است. اين احساس را به او انتقال بدهيد و ببينيد که چگونه خوشبخت ترين زن دنيا خواهد بود و شما را نيز خوشبخت خواهد کرد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان