ramazan
ramazan

اقدام جنجالی معلم ایرانی نسبت به شاگردش! عکس

اقدام جنجالی معلم ایرانی نسبت به شاگردش! عکس
ناز وب، بعضی مواقع فکر می کنی دیگه آدمهای خوب و فداکار فقط تو قصه ها هستند اما باز هم هر از گاهی گوشه کنار این دنیا آدمهایی با روحی بسیار بزرگ درکنار ما هستند و ما از آن ها بی اطلاعیم با خواندن این مطلب و فداکاری این معلم ایرانی پی به این موضوع خواهید برد.
 
اقدام معلم مریوانی در تراشیدن سر خود برای اعلام همبستگی با دانش آموز بیمارش با بازتاب های گسترده ای در میان رسانه های خارجی روبه رو شده است. روزنامه پرتیراژ انگلیسی گاردین در گزارشی درباره معلم مریوانی نوشت: “تراشیدن سر، یک معلم ایرانی را به قهرمان ملی تبدیل کرده است.
 
 
”گاردین اضافه کرد: علی محمدیان معلم منطقه مریوان پس از تراشیدن موهای سرش در اعلام همبستگی با یکی از دانش آموزان بیمارش به یک قهرمان ملی تبدیل شده است. علی محمدیان معلم مدرسه شیخ شلتوت در شهر کردنشین مریوان در غرب ایران است. این دانش آموزبه دلیل بیماری سختی ، موهایش ریخته بود و به همین دلیل از سوی سایر دانش آموزان در مدرسه، مورد آزار قرار می گرفت.روزنامه های عربی الاهرام چاپ لندن و سایت های خبری الرای الیوم در لندن و العراق نت در بغداد نیز با ترجمه خبر گاردین،
 
 
آن را به همراه عکس هایش منتشر کرده اند. این خبر در روزنامه های غربی نیز بازتاب گسترده ای داشته است.این معلم در واکنش به این مسئله تصمیم گرفت موهای خود را بتراشد و پس از اندک زمانی همه دانش آموزان کلاس تصمیم گرفتند موهای سرشان را بتراشند به همین دلیل فشارها علیه دانش آموز بیمار متوقف شد.این داستان در سراسر ایران منتشر شد. حسن روحانی رئیس جمهور ایران از این معلم به دلیل این اقدام او تقدیر کرد.
 
 
دولت هم برای تامین هزینه های درمالی دانش آموز بیمار، اعلام آمادگی کرد.تصاویر این معلم و دانش آموزانی که موهای خود را تراشیده اند برای نخستین بار از طریق فیس بوک منتشر شد . معلم مریوانی پس از تراشیدن سرش در کنار دانش آموز نشست و عکسی از خود را با این عبارت در فیس بوک منتشر کرد: ” من و نیمای عزیز سرمون به مو حساسیت دارد.”
 
 


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان