ramazan
ramazan

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

در این بخش از بهداشت و زیبایی نازوب به معرفی بهترین محصولات تقویت کننده مو در بازار ایران می پردازیم با ما همراه باشید.

 

 

هر چند كه تغذيه و محيط فاكتورهاي بسيار مهمي در رشد و سلامت موهاي شما به حساب مي‌آيند اما استفاده از محصولاتي كه اين رشد و سلامت را تقويت و باعث تحريك پياز مو و تضمين موهايي درخشان و زيبا مي‌شود انتخاب خوب و هوشمندانه‌اي است. در اين شماره با پيشنهادهاي متخصصان بازار زيبايي پرطرفدارترين سرم، آمپول و ماسك‌هاي تقويت‌كننده مو را به شما معرفي خواهيم كرد. دكتر هومن رفيعي و دكتر نگار كريمي به شما كمك مي‌كنند تا در ميان محصولات خوب بازارهاي آرايشي و بهداشتي بهترين را انتخاب كنيد.

 

 

مقاوم‌سازي موهاي نازك

نازك شدن تارموها و در نتيجه آسيب‌پذير شدن آنها مشكلي است كه اكثر ما گرفتارش هستيم. پزشكان راه خلاصي از اين مشكل را مصرف فراوان حبوبات و فيبر و رساندن ويتامين‌هاي مختلف به سلول‌هاي سطح پوست سر مي‌دانند. با اين حال اگر در مصرف كافي اين خوراكي‌ها سهل‌انگاري مي‌كنيد؛ لورال در ميان محصولات آرايشي و بهداشتي خود ماسك تغذيه كننده‌اي را ارائه داده كه حاوي تمام ويتامين‌هايي است كه از نازك و شكننده شدن موها پيشگيري مي‌كند و مقاومت آن را در برابر موخوره و استفاده از وسايل آرايش مو مانند سشوار و اتو افزايش مي‌دهد.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

به عقيده متخصص بازار زيبايي اين ماسك با مراقبت سه گانه خود از ريشه، ساقه و پياز مو و از بين بردن آلودگي موها به تدريج باعث بازسازي و ترميم موهاي آسيب‌ديده مي‌شود و به اين وسيله روز به روز موها طراوت و شادابي خود را باز مي‌يابد، به تدريج قوي‌تر و مستحكم‌تر شده و موهاي ضعيف و وز شده را به مرور ضخيم و قوي‌تر مي‌کند. اين ماسك كه از محبوب‌ترين ماسك‌هاي اين مجموعه آرايشي است، بافت موهاي شما را با كمك تركيباتش به حالت اوليه باز می‌گرداند.

روش مصرف:

اين ماسك را بعد از شامپو زدن به موها به مدت سه دقيقه روي سر خود قرار داده و سپس به‌طور كامل آبكشي كنيد.

حدود قيمت:

50 هزار تومان

 

 

موخوره را از ريشه بخشكانيد

اگر روزانه هزار قرص و كپسول هم براي افزايش رشد و تقويت موهاي‌تان مصرف كنيد، هيچ كدام جاي خواص اعجاب‌انگيز گياهان را نمي‌گيرد. پس سراغ گزينه‌هايي برويد كه درمان شما را از دل طبيعت بيرون مي‌آورد. سرم فيتوكراتين كه براي موهاي آسيب‌ديده و شكننده طراحي شده، تغذيه‌كننده بسيار قوي مو است. اين سرم مخلوطي از عصاره بنفشه سه رنگ وحشي، پروتئين‌هاي گياهي هيدروليز شده با ذرت، سويا و گندم و عصاره دانه انار است. متخصصان سيب سبز بر اين باور هستند كه اين سرم از بين برنده موخوره است و پياز مو را براي رشد موهايي سالم و درخشان ترميم مي‌كند. مصرف كنندگان اين محصول 80 درصد رضایت خود را از تاثیر آن اعلام کرده اند.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

روش‌مصرف:

روزانه مقدار كمي از سرم را روي تار موها ماساژ دهيد و براي اثربخشي آن را آبكشي نكنيد.

حدود قيمت:

120 هزار تومان

 

 

غذاي مو را اسپري كنيد

اكثر ما حداقل يك بار در طول عمرمان سري به متخصصين پوست و مو براي اطلاع از وضعيت سلامت موهاي‌مان زده ايم. اما نسخه‌هايي كه دريافت كرده ايم يا موقتي بوده يا هيچ دردي از ما دوا نكرده است. اين روزها خاصيت محصولات با تركيبات گياهي ثابت كرده است كه سازگاري پوست سر با عصاره‌هاي برگرفته از طبيعت به مراتب بيشتر و مفيدتر از محصولات تهيه شده از مواد شيميايي است. شركت بهداشتي آرايشي رولون با ارائه اسپري 10 كاره توانسته در مدت كوتاهي طرفداران زيادي را به استفاده از اين محصول جذب كند.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

تا جايي كه نتايج استفاده از اين محصول در خانم‌ها در يك بررسي بين 80 تا 100 درصد رضايت و تاثير در حالت دهندگي، نرم‌تر و سالم‌تر شدن و تقويت رشد موها بوده است. اين محصول كه به شكل اسپري است در مدت كوتاهي مي‌تواند موهاي شما را احيا و ساختار آن را همانند دوران كودكي و نوجواني نرم و درخشان كند. اين اسپري از نظر متخصصين سيب سبز در مقابل اثرات مضر حرارت سشوار و اتو مو از موهاي شما محافظت مي‌كند و از بروز موخوره و بدرنگ و كدر شدن موهاي شما بعد از شست‌وشو با شامپوهاي شيميايي مراقبت مي‌كند. در كنار استفاده از اين محصول شست‌وشوي صحيح و شانه زدن به موها هم روند سلامت مو را تسريع مي‌بخشد.

روش مصرف:

اين اسپري را از فاصله 20 سانتي متري بر روي موهاي خود اسپري نموده و بعد آن را شانه كنيد.

حدود قيمت:

135 هزار تومان

 

 

از ريشه تقويت شويد

جواني بهترين زمان براي شروع مراقبت‌ها از سلامت موهاست و شكننده، خشك و كدر شدن موها همگي هشدارهايي هستند كه در همين سن و سال بايد به آنها توجه كنيد. در ميان محصولات مختلف زيبايي بهداشتي اگر به دنبال ماسكي موثر براي ترميم موهاي آسيب ديده و تقويت‌كننده هستيد، بايد به تركيبات تشكيل‌دهنده آن محصول نگاهي بيندازيد تا علاوه بر اينكه انتخابي موثر داشته باشيد، بتوانيد از تركيبات آن به خواصش پي‌ببريد. تغذيه كردن مو از ماسك پرطرفدار كلير كه به تازگي بعد از شامپوهاي محبوب اين برند به بازار عرضه شده، پر است از تركيباتي كه هر جنس مويي با آن سازگار است.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

اين ماسك سرشار از ويتانين E (تقويت ساقه مو)، A (شفافيت و جلوگيري از ريزش مو) و C (رفع خشكي مو) است كه ضروري‌ترين ويتامين‌ها براي رشد و حفظ سلامت موهاست. از طرفي اين ماسك كه غني شده با خواص گياهي روغن نارگيل، بادام و آلوورا است در حالت دهندگي و شفافيت و سلامت ساقه و ريشه مو تاثير بسزايي دارد. به گفته متخصص بازار زيبايي اين محصول با ساختار سبك و تركيبات خوش حالت‌كننده‌اي كه دارد انتخاب خوبي براي مراقبت مداوم از موهاست.

روش مصرف:

بعد از شستن موها  ماسك را به مدت سه دقيقه روي موهاي آب گرفته شده خود قرار دهيد و بعد آبكشي كنيد.

حدود قيمت:

60 هزار تومان

 

 

سرم از خواص كشمش سياه

شايد تا امروز نمي‌دانستيد كه اگر ساختمان موهاي شما ناسالم باشد، موها علاوه بر ريزش و شكنندگي به سرعت سفيد مي‌شوند. در اين مرحله بهترين قدم تغذيه مو با بهترين عصاره‌هاي گياهي است تا از سفید و كم پشت شدن موهاي شما به موقع جلوگيري شود. سرم فيتودنسيوم سرشار از محرك‌هاي گياهي و طبيعي براي نوسازي و ترميم موها با بهره‌گيري از خواص روغن دانه كشمش سياه (مويز)، كه احياكننده ساختمان و سلول‌هاي سطح موها است.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

به گفته متخصصين بازار زيبايي اين سرم سرشاز از امگا 3 و امگا 6 و مواد معدني ضروري است، كه با تقويت و نوسازي بافت مو، حالت ارتجاعي موها را به‌شدت در برابر عوامل آسيب زا بيمه مي‌كند. بنابراین بهتر است مصرف اين گونه سرم‌ها را از همان دوران جواني به ليست برنامه‌هاي مراقبت از مو خود اضافه كنيد.

روش مصرف:

سرم را خوب تكان داده، سپس روي كف سر تميز و موهاي نمدار ماساژ دهيد. اين سرم نياز به آبكشي ندارد.

حدود قيمت:

100 هزار تومان

 

 

سلول‌هاي مرده را زنده كنيد

اگر براي حل مشكل ريزش و سلامت موهای خود به دنبال امتحان روش‌هاي تازه‌اي مي‌گرديد، بين محصولات بهداشتي بازار مي‌توانيد به سرم‌هايي كه زير نظر متخصصان و با تركيبات استاندار تهيه شده، اعتماد كنيد. اين سرم‌ها دردسر استفاده مداوم از ماسك، شامپو و كرم‌هاي مو را ندارد چون با استفاده دو تا سه ماهه آنها و رعايت كردن نكات مراقبتي، مشكل ريزش و مرده بودن سلول‌هاي پوست سرتان را براي هميشه برطرف خواهد كرد. سرم‌هاي تقويت‌كننده بيوكلين با تحريك و بازسازي سلول‌هاي پوست به رويش مجدد موها كمك و پوست سر را در مقابل عوامل خارجي و آلودگي‌ها محافظت مي‌كند.

معرفی بهترین تقویت کننده های مو در بازا ایران با قیمت

از ديگر تركيبات موجود در اين سرم مو هم تركيب پروتئين‌هاي مخمري و ويتامين‌هاي گروه B است كه موهاي شكننده و سلامت و بافت مو را تضمين مي‌كند. به عقيده متخصص بازار زيبايي اين سرم با توجه به مخمرهاي اكسیژن‌رساني كه در تركيبات خود دارد به راحتي رطوبت را در سطح پوست سر پراكنده كرده و مانع باقي ماندن چربي، آلودگي و تجمع آنها اطراف ريشه مو مي‌شود. اين محصول در دو بسته‌بندي مجزا براي خانم‌ها و آقايون در بازار موجود است.

روش‌مصرف:

به مدت دو ماه يك روز در ميان بعد از شست‌وشو و خشك كردن موها، آمپول را باز كرده و محتويات آن را روي پوست سر خود ريخته و به آرامي ماساژ دهيد.

حدود قيمت:

70 هزار تومان

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان