ramazan
ramazan

زمان آپدیت پیج رنک گوگل در سال 2015

مجموعه : دانستنی ها
زمان آپدیت پیج رنک گوگل در سال 2015

تاریخ آپدیت پیج رنک گوگل در سال 2015

 

آپدیت گوگل در سال ۲۰۱۵ با ابهامات فراوان روبرو شده است تا جایی که بسیاری معتقد هستند پیج رنگ گوگل دیگر هرگز آپدیت نمی شود.

 

سکوت مدیران گوگل در مقابل شایعات و پیشرفت رتبه بندیهای مختلف گوگل و بخصوص الگوریتمهای تشخیص اسپم ها و وب سایتهای تکراری و بک لینکهای سیاه …همه و همه باعث شده است بروزرسانی این رتبه بندی که زمانی یکی از مهمترین رتبه بندی های وب سایتها به شمار می رفت به تاخیر  افتاده و از اهمیت ان کاسته شود .

 

پیج رنک گوگل پیش از این هر سه ماه یک بار و گاهی نیز دو ماه یک بار آپدیت می شد .

 

برخی معتقدند حتی گوگل نیز سرعت رشد وب سایتها را نتوانسته بود درست تخمین بزند چرا که هر بار بروزرسانی این پیج رنکها هزینه بسیار بالایی برای مجموعه گوگل به همراه دارد در حالیکه با برنامه های مختلف دیگر گوگل رتبه بندی وب سایتها را انجام می دهد بدون اینکه کسی متوجه باشد و در واقع پیج رنگ به دلیل قابلیت نمایش ، سیستم حفاظتی گوگل از سیاستهای رتبه بندی اش را به خطر می اندازد و بیشتر با عث رونق شرکتهای دیگر و شاید رقبای خود که مدعی بالا بردن پیج رنک گوگل هستند می شود.

 

اما از منابع غیر رسمی تاریخ آوریل ۲۰۱۵ برای بروزرسانی پیج رنکها اعلام شده است ، حتی در صورت صحیح بودن این تاریخ به دلیل فاصله زیاد از آخرین بروز رسانی از اهمیت این رتبه بندی خواهد کاست .

 

باید دید آیا گوگل این رتبه بندی را حفظخواهد کرد و یا به طور کلی باید با این رتبه بندی خداحافظی کرد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان