ramazan
ramazan

جنجال خواستگاری از دختری در زمین فوتبال (عکس)

جنجال خواستگاری از دختری در زمین فوتبال (عکس)

خواستگاری جنجالی سردار آزمون در زمین فوتبال سوژه رسانه ها شد.

 

 

به گزارش نازوب، چند روز پیش دیلی میل با انتشار دو عکس از مدافع جوان روستوف و دختری که همسر آینده این بازیکن خواهد بود، خبر از برگزاری مراسم خواستگاری ایوان نووو سلتسِف در جریان بازی اخیر روستوف و در زمین فوتبال داد.

 

ایوان 23 ساله که همراه با سرمربی جدید و سردار آزمون از 8 هفته قبل به ترکیب تمی روستوف روسیه  اضافه شده با تهیه یک حلقه و خیلی ناگهانی از دختر مورد علاقه اش در پایان بازی خواستگاری کرده که همین موضوع مورد توجه برخی از رسانه های جهان قرار گرفت.

جنجال خواستگاری از دختری در زمین فوتبال (عکس)

نووو سلتسف، در 8 بازی اخیر روستوف بدون یک دقیقه غیبت از مردان ثابت حاضر در خط دفاعی روستوف بوده است تا یکی از بازیکنانی باشد که با انتقالش به روستوف به احیا تیم انتهای جدولی نیم فصل نخست کمک کرده باشد.

 

 

قابل توجه اینکه داماد جوان روستوفی ها اولین بار در دیدار جمعه 7 فروردین ماه تیم روسیه برابر مونته نگرو ،وارد لیست 18 نفره تیم ملی کشورش شده است و این اولین حضور او در لیست تیم ملی بوده است. هر چند که در پیروزی 0-3 تیمش برابر حریف حضور پیدا نکرد و نتوانست در زمین بازی کند.

 

 

هم تیمی سردار آزمون پس از نیمکت نشینی برابر مونته نگرو خیلی زود – سه شنبه 11 فروردین 94 – اولین بازی ملی اش را با حضور 90 دقیقه ای برابر قزاقستان جشن گرفت.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان