پاگنده و دوستش در سن 83 سالگی + عکس

پاگنده و دوستش در سن 83 سالگی + عکس
 
این دو در فیلم‌های وسترن اسپاگتی بازی می‌کردند که فیلم‌هایی خلاف جریان رایج فیلم‌های وسترن بود. عمده محبوبیت فیلم‌های آن‌ها در ایران به خاطر نوع دوبله این دو شخصیت بود.

به گزارش ناز وب ، این دو بازیگر ایتالیایی از 1967 تا 1994 در حدود 20 فیلم همبازی بودند و بخاطر جذابیت و سادگی خاص فیلم‌هایشان خیلی زود در دنیا به شهرت رسیدند.


همکاری باد اسپنسر معروف به «پاگنده» و ترنس هیل در سینما با فیلم «خدا می‌بخشد… من نه!» شروع شد و با «دردسرسازان» به پایان رسید. هرچند همچنان در برنامه‌ها و مراسم مختلف با هم شرکت می‌کنند.



 پاگنده و دوستش در سن 83 سالگی + عکس

باد اسپنسر 83 ساله اخیرا در یک مصاحبه درباره ترنس هیل 74 ساله گفت: «ترنس مثل برادرم است و مانند برادران دیگر ما هم لزوما همیشه با هم موافق نیستیم و او گاهی اوقات می‌تواند موی دماغ باشد! فکر کنم ارتباط ما در فیلم‌هایمان منعکس شده، اما او می‌تواند همیشه روی من حساب کند، همان طور که من این کار را می‌کنم. همیشه از همکاری با هم لذت می‌بردیم. شاید برای همین است که در این همه فیلم با هم کار کردیم.»

این دو در فیلم‌های وسترن اسپاگتی بازی می‌کردند که فیلم‌هایی خلاف جریان رایج فیلم‌های وسترن بود. عمده محبوبیت فیلم‌های آن‌ها در ایران به خاطر نوع دوبله این دو شخصیت بود. ایرج دوستدار بجای اسپنسر صحبت ‌کرد. از سوی دیگر، ابوالقاسم تهامی‌نژاد، چنگیز جلیلوند و سعید مظفری بجای هیل صحبت کردند، هرچند او بیشتر با صدای تهامی‌نژاد شناخته می‌شود.  

«من ترینیتی هستم»، «من هنوز ترینیتی هستم»، «مردان مزدور»، «حادثه‌سازان» از جمله فیلم‌های مشترک اسپنسر و هیل هستند که به فارسی دوبله شده‌اند.

منبع: خبرآنلاین


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان