ramazan
ramazan

دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران (عکس)
اعلام  دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران!
ريوالدو بازيكن مشهور فوتبال برزيل و مرد سال فوتبال جهان در سال با دستمزد يك ميليون دلاري در فيلم «آي ام نات سالوادور» به ايفاي نقش مي‌پردازد.

فیلم «من سالوادور نيستم» با نام جديد «آي ام نات سالوادور» به تهيه‌كنندگي منصور سهراب‌پور و سيدامير پروين حسيني و كارگرداني منوچهر هادي ساخته مي‌شود.

 
درمورد رقم دستمزد اين ستاره‌ها درزمان بازي كردن‌شان در زمين سبز شكي وجود نداشت كه قيمت‌ها نجومي است و او با همين شرايط هم براي تيم متمول بنياد كار بازي كرد و به ايران هم آمد اما او حالا يك بازنشسته است و تخصصش هم فيلم بازي كردن نيست و عدد توافق با او مي‌تواند جالب باشد. به گزارش خبرگزاري مهرعوامل اين فيلم به تازگي با ريوالدو بازيكن معروف فوتبال برزيل براي بازي در اين فيلم با دستمزد يك ميليون دلاري توافق كرده‌اند تا مقابل دوربين منوچهر هادي قراربگيرد.

 
پيش از اين سهراب‌پور قرار بود فيلم سينمايي «پيراهن شماره رونالدو» را به كارگرداني محمدحسين لطيفي بسازد و حتي براي بازي رونالدو بازيكن محبوب فوتبال برزيل در اين فيلم نيز قرارداد بسته شد.

 
مبلغ آن قرارداد نيز سه ميليون دلار بود اما از آنجايي كه به دليل تحريم‌ها عليه ايران، تهيه‌كننده نمي‌توانست پول را به حساب رونالدو پرداخت كند، ساخت اين فيلم منتفي شد.

 
سهراب‌پور براي ساخت سريال شبكه نمايش خانگي با نام «ساخت ايران» نيز ريسك كرد و دستمزد بالايي را براي محمدرضا گلزار در نظر گرفت. همچنين كل تصويربرداري سريال در لبنان به انجام رسيد و در حالي كه عوامل ساخت را با دلار هزار توماني آغاز كردند، با رسيدن ارزش دلار به مبلغ تومان، ناچار به هزينه سه برابري براي اين سريال شدند.با توجه به اين مسايل بايد منتظر ماند و ديد آيا «آي ام نات سالوادور» كه بخش عمده فيلمبرداري آن در برزيل خواهد گذشت، با بازگشت سرمايه همراه خواهد بود يا خير.

 
رضا عطاران، يكتا ناصر، مهدي محرابي، ژيلا صادقي، سوگل محرابي و چند بازيگر برزيلي در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.متوجه باشيد يك ميليون دلار عددي بود كه شايد مي‌شد او را دريك بازه زماني درعصر بازي كردنش و اواخر آن هم به ايران آورد. به هرصورت اگر اين عدد درست باشد فقط دستمزد او سه و نيم ميليارد است و همه مي‌دانند كه عطاران هم بازيگر ارزان قيمتي نيست و حتما چند صد ميليوني هم به او پرداخت خواهد شد حالا بايد ديد آيا اين فيلم مي‌تواند به واسطه ريوالدو فوتبالي‌ها را به سينما بكشاند و بيش از 4ميليارد بفروشد تا هزينه‌هايش را پوشش دهد؟

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان