18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج

مجموعه : اخبار
18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج علت اصلی وقوع حوادث اینگونه را بی توجهی دختران و زنان نسبت به سوار شدن به خودوهای غیر وسائط نقلیه عمومی و تاکسی عنوان کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بامداد امروز در مراسم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف با تاکید بر اینکه پلیس ردپای متهمان متجاوز به عنف را تا پای چوبه دار دنبال می‌کند، گفت: عاقبت این دو مجرم هشداری است برای تمامی کسانی که در توهم اقدامات مجرمانه هستند.

 سرهنگ سید حسین سید حقیقی در حاشیه مراسم اعدام دو متجاوز به عنف گفت: این دو متجاوز به عنف در پوشش مسافرکش نما مرتکب جرم می‌شدند.

 

18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج

 

وی بار دیگر به زنان و دختران نسبت به هوشیاری در برابر خودروهای عبوری و ناشناس هشدار داد و گفت: این دو مجرم با سوء استفاده از خلاء رعایت نکردن توصیه‌های انتظامی از سوی شهروندان به ویژه دختران و زنان، فرصت لازم را برای پیدا کردن قربانیان خود جهت رسیدن به اهداف شوم و پلید بدست می آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج علت اصلی وقوع حوادث اینگونه را بی توجهی دختران و زنان نسبت به سوار شدن به خودوهای غیر وسائط نقلیه عمومی و تاکسی عنوان کرد و گفت: نگاهی به ابعاد این پرونده گواه آن است که هشدارها جدی گرفته نشده است.

 

18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج

 

وی افزود: پلیس بارها در اعتراف گیری از متهمان پروندهای متجاوز به عنف با سهل انگاری قربانیان مواجه بوده است، بطوریکه سوار شدن در خودروهای عبوری در زمان نامناسب فرصت لازم را برای مجرمان فراهم می‌کند و بهترین راه حفظ امنیت و پیشگیری از اینگونه رخدادها توجه به هشدارهای انتظامی است.

سید حقیقی تاکید کرد: پلیس رفتارهای مجرمانه را رصد می کند و بر اساس اعترافات متهمان پرونده‌ها، هشدارهای لازم را به مردم ارائه می دهند.

 

18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با تاکید بر اینکه برخورد با جرائم خشن در اولویت کار پلیس است، گفت: پلیس ردپای متهمان متجاوز به عنف را تا پای چوبه دار دنبال می کند و پیگیری‌های نیروی انتظامی و قوه قضائیه منجر به اعدام این دو نفر متجاوز به عنف شد.

سید حقیقی اظهار داشت: اعدام در ملاء عام این دو مجرم به دستور مقام قضائی گواه آن است که سرانجام این متهمان چیزی جز چوبه دار نخواهد بود و هشداری است به تمامی کسانی که در توهم اقدامات مجرمانه می باشند.

 

18+ تصاویری از اعدام دو متجاوز به عنف در کرج

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کنترل نامحسوس پلیس در خطوط شهری خبر داد و گفت: تمامی تلاش‌های نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آسایش شهروندان است، ولی این زمانی حاصل می شود که افراد ساده ترین قوانین را در حوزه امنیت خود رعایت کنند و با پیروی از توصیه‌های انتظامی نه تنها خود را از خطر دور کنند؛ بلکه فرصت را از مجرمان و تبهکاران سلب کنند.

 این دو نفر به نام‌های «ا – ر» 23 ساله و «ن -ج» 37 ساله به جرم چند فقره آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف در خردادماه امسال توسط پلیس کرج دستگیر شدند.
  منبع: خبرگزاری ایسنا


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان