ramazan
ramazan

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

یکی از مواردی که جز زیبایی شناخته می شود چاله های روی گونه است. این چاله ها زمانی که لبخند میزنید روی صورت ایجاد می شود. این چاله ها که به نوعی نقص در یکی از عضلات صورت به حساب می آید این روزها به یک تابوی زیبایی تبدیل شده است.

با عمل های جراحی آشنا هستید این عمل های جراحی برای بهبود سلامت انسان انجام می شوند اما تعدادی عمل جراحی نیز وجود دارند که انسان ها برای زیباتر شدن یا حتی مواردی عجیبتر انجام می دهند.
 

امروزه عمل های جراحی بسیاری در دنیا انجام می شود که برخی از ان ها بسیار عجیب هستند و گاهی خطرناک نیز می شوند. این عمل های خطرناک برای زیبایی یا مواردی هستند که شاید واقعا هیچ سودی برای زندگی انسان نداشته باشند.

**لب های هلالی

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

یکی از جدیدترین عمل های جراحی که در آسیا رواج پیدا کرده است کشیدن لب هاست. در این عمل جراحی افرادی که لب های صاف دارند سراغ جراحان زیبایی می روند تا گوش لب ها را کشیده و حالتی خندان و هلالی به آن ها بدهد. این عمل جراحی که به لب های خندان نیز مشهور است این روزها طرفداران بسیاری در کره جنوبی پیدا کرده است. شاید کسی هدف این عمل جراحی را متوجه نشود زیرا همیشه هم شاید خوب نباشد که یک فرد بخندد.

** چاله گونه

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

یکی از مواردی که جز زیبایی شناخته می شود چاله های روی گونه است. این چاله ها زمانی که لبخند میزنید روی صورت ایجاد می شود. این چاله ها که به نوعی نقص در یکی از عضلات صورت به حساب می آید این روزها به یک تابوی زیبایی تبدیل شده است. تعدادی از پزشکان به تازگی امپول هایی را طراحی کرده اند که با تزریق روی گونه عضله مخصوص این چاله را از بین برده و چاله ها به وجود می آورد.

** بزرگ کردن چشم

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

 

یکی از جالب ترین عمل های جراحی در کشورهای شرق آسیا انجام می شود. این عمل جراحی مخصوص کشورهای چشم بادامی است و در کره جنوبی طرفداران بسیاری دارد. این عمل جراحی به حدی محبوب شده است که کره جنوبی را به یکی از بزرگترین کشورهای عمل جراحی تبدیل کرده است. در این عمل جراحی دکترها انتهای چشم را می برند تا چشم ها بزرگتر شده و صورت آن ها نیز بهتر خواهد شد. این عمل جراحی به عنوان یکی از عجیبترین عمل های دنیا شناخته می شود.

** کاشت سبیل

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

کاشت یکی از عمل هایی است که این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا انجام می شود اما ترکیه کشوری است که به تازگی یک عمل جراحی جدید را به دنیا معرفی کرده است. مردان ترکیه علاقه خاصی به سبیل دارند از این رو برخی از پزشکان پوست و مو در این کشور جراحی خاصی را آغاز کرده اند که به کاشت سبیل معروف شده است. این عمل جراحی 5 هزار دلار قیمت دارد و نزدیک به 6 ساعت نیز به طول می انجامد. افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند باید سری به استانبول بزنند.

** تغییر رنگ چشم

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

یکی از عمل های جراحی که بسیاری را در دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است عمل جراحی تغییر رنگ چشم است. در این عمل جراحی مایعی خاص که از جنس مواد تشکیل دهنده لنزهای خارجی هستند در چشم تزریق می شود و خیلی راحت رنگ آن را تغییر می دهد. این عمل جراحی حتی باعث می شود تا شما بتوانید رنگ قهوه ای چشمتان را به آبی تبدیل کنید. البته این نوع عمل جراحی گاهی بسیار خطرناک شده و امکان نابینا کردن فرد را دارد. این عمل تحت نظر دکتر خاصی به نام "کنث روسنتال" در تمام دنیا انجام می شود.

** عمل کف دست

6 عمل جراحی بسیار عجیب و خنده دار این افراد! عکس

یکی از عمل های جراحی که به تازگی در ژاپن انجام میشود عمل کف دست است. در این جراحی فرد دست خود را در اختیار پزشک قرار میدهد تا خطوط کف دستش را عوض کند. ژاپنی ها اعتقاد دارند اگر خطوط کف دست حالت خاصی داشته باشد سرنوشت آن ها نیز تغییر خواهد کرد از این رو دست خود را عمل می کنند تا سرنوشتشان نیز تغییر کند. این عمل جراحی 15 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.
 

باشگاه خبرنگاران


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان