مرگ یک زوج جوان ایرانی قبل از مراسم ازدواج +عکس

مجموعه : اخبار
مرگ یک زوج جوان ایرانی قبل از مراسم ازدواج +عکس

با وجود سختگیری‌های اعمال شده توسط دولت بر شرکت‌های اتوبوسرانی برای کنترل بیشتر تجهیزات و پرسنل بکار گرفته شده هنوز هم اتفاقاتی از این دست هر ساله سبب رنجش خاطر هموطنان می‎شود.

صبح دیروز سه نفر از جان‌باختگان میاندرودی حادثه اتوبوس مرگ در محور هراز با حضور مردم میاندرود و مسئولان در شهر سورک تشییع شدند. نکته مهم در این بین مرگ یک زوج جوان به‌ نام‌‌های اسماعیل قوی‌دل و رویا فلاح بود که به همراه ربابه امیرخانی مادر دختر برای خرید عروسی به تهران می‎رفتند اما هرگز به این شهر نرسیدند.

 

 مرگ یک زوج جوان ایرانی قبل از مراسم ازدواج +عکس


در حادثه تصادف اتوبوس مرگ در جاده هراز و سقوط آن در دره ۱۸ نفر از هموطنان از استان‌های مازندران و گلستان جان خود را از دست دادند و در مراسم تشییع جان‌باختگان میاندرودی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان حضور داشتند.

مراسم تشییع این زوج جوان و مادر آنها با حزن و اندوه فراوان مردم این شهرستان همراه بود. بر اساس این گزارش، با وجود سختگیری‌های اعمال شده توسط دولت بر شرکت‌های اتوبوسرانی برای کنترل بیشتر تجهیزات و پرسنل بکار گرفته شده هنوز هم اتفاقاتی از این دست هر ساله سبب رنجش خاطر هموطنان می‎شود.
  منبع: پرداد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان