ramazan
ramazan

جاذبه های گردشگری عید نوروز 93 در دبی

جاذبه های گردشگری عید نوروز 93 در دبی
 
آب و هوای دبی در روزهای پایانی اسفند و روزهای آغازین فروردین معتدل و آفتابی است و میانگین دمای هوا بین ۱۷ تا ۲۷ درجه است.
 
نزدیکی کشورمان به این غول تجارت و گردشگری دنیا، و همچنین امکان سفر به دبی با مبالغ مناسب، این شیخ نشین را در لیست سفرهای نوروزی بسیاری از هموطنانمان قرار می‌دهد.دبی برخلاف بیشتر شهرهای بزرگ گردشگری دنیا، نه قدمت تاریخی بالایی دارد، و نه جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد. اما ترکیب رویایی دریا، آفتاب و کویر، در کنار معماری‌های عجیب و غریبی که هرکدام از آنها یک رکورد جهانی محسوب می‌شوند، ورود گردشگر به این شهر را در سال ۲۰۱۳ به مرز ۲۰ میلیون نفر رساند.
 

 
کدام گردشگری است که دوست نداشته باشد در طول زندگی خود بلندترین برج ، بزرگترین بندر دست ساز بشر، بزرگترین مرکز خرید، بزرگترین سد و بزرگترین پل جاده ای جهان را از نزدیک ببیند…؟ البته همه چیز در این شهر به “ترین‌ها” خلاصه نمی‌شود. لذت اسکی در قلب بیابان‌های عربی، تماشای فواره‌های دبی، و یا قدم زدن در مدینه جمیرا و تماشای طبیعت و ساختمان‌های چشم نواز آن، ندیدن دبی را سخت‌تر می‌کنند.
 
 
 
آب و هوای دبی در روزهای پایانی اسفند و روزهای آغازین فروردین معتدل و آفتابی است و میانگین دمای هوا بین ۱۷ تا ۲۷ درجه است. اگر شنا کردن، آفتاب گرفتن، و یا کویرگردی در برنامه‌های سفرتان به دبی وجود دارد، تعطیلات نوروز، روزهای مناسبی برای سفر به دبی است.
 
 

 
مراکز خرید دبی بیشتر شبیه به مراکز تفریحی و سرگرمی هستند. شما می‌توانید ساعت‌ها در آنها به تماشا بنشینید، خرید کنید، غذا بخورید، به سینما بروید، و از امکانات متعدد آنها استفاده کنید. خرید تنها یکی از کارهای جانبی ایست که می‌توان در مراکز خرید دبی انجام داد. مرکز خرید دبی که یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا را در خود جای داده است، و مرکز خرید امارات با پیست اسکی معروفش دو نمونه از این مراکز تفریحی هستند.
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان