ramazan
ramazan

دخترانی گیسو کمند

دخترانی گیسو کمند

دختر خانم هایی که دوست دارندگیسو کمند باشند در این مقاله زیبایی با نازوب همراه باشند.

 

دوست دارید مثل خیلی از خانم‌ها همیشه موهای حالتدار و آراسته شده‌ای داشته باشید ولی وقت كافی و مهارت لازم را ندارید یا اصلا حوصله كافی در شما پیدا نمی‌شود. برای شما بهترین كار استفاده از دستگاه‌های الكتریكی حالت‌دهنده موست؛ دستگاه‌هایی كه برای افراد كم‌حوصله و بدون مهارت طراحی شده‌اند تا در كوتاه‌ترین زمان بهترین حالت را در موها به وجود بیاورند. كافی است ببینید بیشتر تمایل دارید به موهای‌تان چه حالتی بدهید و بعد براساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

موها را موجدار كنید

دخترانی گیسو کمند

این دستگاه موجداركننده كوچك برای ایجاد حجم بیشتر در ریشه و ایجاد موج در دسته‌های مو بسیار مناسب است. جنس صفحات آن از سرامیك تیتانیوم حرفه‌ای است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیم قفل، سیم جمع كن و ولتاژ جهانی اشاره كرد.

 

 

فری متفاوت در موها بسازید

دخترانی گیسو کمند

اگر دنبال دستگاهی بسیار لوكس برای هدیه دادن هستید این حالت‌دهنده بهترین انتخاب است؛ بدنه دوتكه این وسیله آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌كند چراكه به وسیله آن هم می‌توان فرهای مواج نرم (حالت S) درست كرد هم فرهای عادی.

 

 

موها را سیم تلفنی كنید

دخترانی گیسو کمند

این دستگاه فر مارپیچ سرامیكی به قطر میله 19 میلی‌متر، روی موها فرهای زیبا و طبیعی ایجاد می‌كند؛ شیارهای منحصربه‌فرد دستگاه موهای‌تان را به شكلی خوش حالت، پیچ می‌دهد. استوانه فلزی آن نیز پوشیده از سرامیك است كه موجب نرم شدن و كاهش وز موها می‌شود.

 

 

برای فر كردن موهای بلند ایده‌آل است

دخترانی گیسو کمند

این دستگاه فر موی سرامیك توپی، دارای صفحه نمایشگر حرارت دیجیتال است كه می‌توان حرارت آن را در هفت وضعیت از 120 تا 230 درجه تنظیم و با آن فرهای درشت و ممتد با اندازه‌های متفاوت ایجاد كرد؛ این دستگاه بهترین انتخاب برای موهای بلند است.

 

 

موها را حلقه‌حلقه كنید

دخترانی گیسو کمند

این حالت‌دهنده امكان حلقه كردن یا فر كردن مو را به سادگی فراهم می‌كند. دستگاه از یك لوله گرد جنس سرامیك ساخته شده كه با پیچیدن مو به دور آن می‌توان حلقه‌های بسیار زیبایی به راحتی به وجود آورد. علاوه بر آن میزان گرمای حالت‌دهنده قابل تنظیم  است.

 

 

 

این یك دستگاه دوقلو است

دخترانی گیسو کمند

این یك دستگاه دوقلو است كه موها را هم موجدار و هم صاف می‌كند و این كار بدون تعویض صفحات انجام می‌گیرد. برای این منظور، با فشردن كلید مركزی كه در آن تعبیه شده می‌توان نوع استفاده از دستگاه را انتخاب كرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان