ramazan
ramazan

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی را بشناسید

دختران پول دار، موفق و فعال ایرانی به نام های:

  1. ثریا دارابی
  2. پریسا تبریزی
  3. رکسانا ورزا

 

بیوگرافی ثریا دارابی اولین دختر موفق و ثروتمند ایرانی

ثریا دارابی در شهریور 1363 شمسی و سپتامبر 1983 میلادی در ایران به دنیا آمد. رشته تحصیلی او تاریخ هنر از دانشگاه جرج تاون می‌ باشد، این دانشگاه خصوصی در واشینگتن – ایالات‌ متحده آمریکا قرار دارد. شغل و حرفه ی پر درخشش او هیچ ارتباطی با رشته تحصیلی او ندارد.

آغاز فعالیت ثریا

اولین گام او در راه موفقیت، در نیویورک تایمز به عنوان مدیر امور مشارکت دیجیتالی بود. وی همچنین در 𝖣𝗋𝗈𝗉.𝗂𝗈, 𝖢𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗇𝖺𝗌𝗍𝖾 سابقه کار داشته، اما آنچه در موفقیت ثریا سهم بزرگ داشت، سایت فود اسپاتینگ بود که توسط او و دوستانش در سفری به ژاپن شکل گرفت.
کاربران این سایت می توانند از هر کجای دنیا، عکس غذاهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. آن ها درسال 1388 دفتر کار خود را راه اندازی کردند و ثریا دارابی در همان سال از سوی مجله فست کمپانی (Fast Company) به عنوان یکی از «خلاق ترین افراد دنیای تجارت» معرفی شد.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

این سایت در سال 1391 توانست برای آن ها مبلغی حدود 30 میلیارد تومان سود به همراه داشته باشد.
او در سال 1394 اعلام کرد که دیگر فعالیت های روزانه ی خود در این سایت را ادامه نمی دهد اما به عنوان مشاور ارشد در این شرکت، نقش پررنگی خواهد داشت.
او با درآمدهای میلیون دلاری در هر ماه اولین دختر ثروتمند ایرانی، مقیم امریکا معرفی شده است.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

 

بیوگرافی پریسا تبریزی دومین دختر ثروتمند ایرانی

پریسا در سال 1983 میلادی مصادف با 1361 شمسی در ایالات متحده آمریکا متولد شد. پدر او ایرانی و زاده تبریز، پزشک امریکا است و مادرش یکی از پرستاران آمریکایی با اصالت لهستانی می باشد.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

 

پریسا تبریزی به عنوان برگ برنده امنیتی گوگل شناخته می‌شود، مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل است و بهبود امنیت محصولات گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد.

یک تیم از هکرها زیر نظر پریسا تبریزی با 29 سال سن برای پیدا کردن مشکلات امنیتی محصولات گوگل کار می‌کنند. و جالب است بدانید چندی پیش مدیر گوگل به تعریف از پریسا پرداخت.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)
 

بیوگرافی رکسانا ورزا سومین دختر ثروتمند ایرانی

رکسانا ورزا زاده ی 8 فوریه 1985 در یک خانواده مهاجر ایرانی در شهر سان‌فرانسیسکو به دنیا آمد. پدر رکسانا فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد و مادرش معلم زبان بود که بعد از انقلاب به آمریکا مهاجرت کردند و تنها دخترشان را در این شهر بدنیا آورند.
رکسانا در کالیفرنیا به مدرسه رفت و زبان فرانسه را هم در دوره دبیرستان آموخت و در سال 2006 مدرک زبان و ادبیات فرانسه را از دانشگاه UCLA دریافت کرد.

سپس در سال 2007 به آژانس سرمایه‌گذاری بین‌المللی فرانسه پیوست و تصمیم به اقامت و ادامه تحصیل در فرانسه گرفت.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)

 

او بین سال‌های 2009 تا 2011 مدارک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌های تجارت بین‌الملل و سیاست اقتصاد بین‌الملل دریافت کرد، رشته‌هایی تحصیلی که زمینه‌های آشنایی او با استارتاپ‌ها و علاقه‌مندی‌اش را به این نوع شرکت‌های نوپا فراهم کرد

رکسانا ورزا به عنوان یکی از چهره‌های جوان و خلاق مایکروسافت شناخته می‌شود که مسئولیت برخی پروژه‌های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد.

 

ثروتمند ترین دختران جوان ایرانی (+عکس)
 
رکسانا یکی از مقامات بلند پایه در شرکت مایکروسافت است که افتخاری برای ایرانیان است. درآمد میلیون یورویی ماهیانه، او را سومین دختر ثروتمند با اصالت ایرانی معرفی کرده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان