ramazan
ramazan

جدیدترین سرنخ از پرواز مرموز مالزی

مجموعه : اخبار
جدیدترین سرنخ از پرواز مرموز مالزی
پرواز MH370‌ حدود چهار هفته پیش با 239 سرنشین در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد. باورها بر این است این هواپیما در جنوب اقیانوس هند دچار سانحه شده هرچند تاکنون بقایایی از آن کشف نشده است.
 
بنا بر اعلام مقامات استرالیایی، ردیاب‌های این کشتی چینی ظرف 24 ساعت نخست بررسی ارتعاشات، سیگنال‌هایی را به مدت 90 ثانیه دوباره شناسایی کرد. هرچند تاکنون صحت این اطلاعات تایید نشده است. به دنبال انتشار خبر دریافت این سیگنال‌ها یک هواپیمای استرالیایی برای بررسی‌های بیشتر به منطقه اعزام شد.

همچنین یک کشتی از ناوگان نیروی دریایی انگلیس قرار است به محل اعزام شود تا به کشتی‌های حاضر در جنوب اقیانوس هند ملحق شود. این کشتی‌ به فناوری‌هایی مجهز است که می‌توانند سیگنال‌های منتشر شده توسط دستگاه‌های ضبط کننده اطلاعات در زیر آب را شناسایی کنند.

علاوه بر این تعدادی هواپیمای نظامی همراه با 13 کشتی در حال جستجوی سه منطقه در حدود 2000 کیلومتری شمال غرب شهر «پرت» هستند.

به گزارش ناز وب به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، پرواز MH370‌ حدود چهار هفته پیش با 239 سرنشین در مسیر کوالالامپور به پکن ناپدید شد. باورها بر این است این هواپیما در جنوب اقیانوس هند دچار سانحه شده هرچند تاکنون بقایایی از آن کشف نشده است.



راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان