ramazan
ramazan

تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر (عکس)

ماجرای تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر مواد فروش

 

در پی شکایت ” جانگ لی دلگادو” یکی از زندانیان زندان ایالتی اورگان در واشنگتون از دو نگهبان زن در ارتباط با برقراری رابطه غیراخلاقی از جانب آنان با ارایه مدرکی مستند دو نگهبان محاکمه شدند.

نازوب، بنا بر این گزارش در پی شکایتی از جانب “جانگ لی” یکی از زندانیان ایالت اوگان مبنی برسوء استفاده و برقراری رابطه غیر اخلاقی دو نگهبان زن “برت رابینسون”32 و ” جیل کاری”39 ساله صورت گرفت؛ بازرسان هر دو نگهبان را مورد بازجویی قرار دادند که به علت نبودن مدارک و شواهد کافی هر دو نگهبان تبرئه شدند.

 

 

تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر (عکس)

جانگ لی بارها و بارها از جانب دو نگهبان پس از خارج شدن از سلولش مورد سواستفاده غیر اخلاقی قرار میگرفت وبه منظور پایان دادن به این شرایط که به مدت یک سال به طول انجامیده بود از دو نگهبان در حالی شکایت کرد که هیچ سند و مدرک محکمه پسندی در دست نداشت و مامورین دیگر افسران پلیس این زندان ایالتی اتهام وارده به دو نگهبان که مسئول اتاق نگهداری و بازرسی زندان را بر عهده داشتند را رد میکردند.

 

 

جانگ لی 25 ساله از اعضای یک باند خرید و فروش مواد مخدر در واشنگتن بود که پس از دستگیر شدن علاوه بر قاچاق مواد مخدر به اتهام دیگری مبنی بر قتل غیر عمد در زندان ایالتی اورگان در واشنگتن به سر میبرد.

 

 

بنا بر گفته دادستان شهرستان واشنگتن این اعمال بی شرمانه زمانی رخ می داد که معاون کلانترهنگام صرف ناهار پست خود را ترک میکرد.

 

 

تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر (عکس)

رابطه غیر اخلاقی دو نگهبان زن پس از بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته زمانی  فاش شد که “جانگ لی ” درست زمان وقت صرف ناهار افسر نگهبان و در ساعتی که خروج زندانیان به هر دلیلی ممنوع بود توسط این دو نگهبان خارج و  پس از انتقال به دفتر کارشان اهداف بی شرمانه خود را دنبال می کردند.

 

 

“جانگ لی” پس از شکایت ادعای خسارت از “برت رابینسون” و “جیل کاری” به دلیل  داشتن رابطه جنسی با او را بارها و بارها در سال گذشته خواستار محاکمه این دو نگهبان شد.

 

 

هر دو نگهبان سابق زندان در دادگاه از انچه در گذشته انجام داده بودند اظهار پشیمانی میکردند .با این وجود قاضی پرونده هر دو را گناه کار اعلام کرد و با در نظر گرفتن اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی، ” جیل کاری”39 ساله  به چهار سال زندان محکوم شد و “برت رابینسون”32 با تظاهر کردن به جنون و نداشتن ثبات عقلانی راهی برای تبرئه شدنش می جست و همین امر موجب شد تا محاکمه وی منوط به ارائه گواهی سلامت عقلانی از پزشکی قانونی شود.

 

 

تعرض بی شرمانه این دو دختر به یک پسر (عکس)

در پی این رسوایی، بنا به درخواست پلیس به منظورافزایش امنیت و تسهیلات به تعداد دوربین های مدار بسته در زندان واشنگتن در سراسر راه روها  اضافه شده است تا از هر چیزی شبیه به این رسوایی جلوگیراز وقوع دوباره ان ممانعت به عمل اورند.

 

بنا بر اظهارات روانشناس پس از گفتگو با  “برت رابینسون” تاکید کرد که وی نوعی توهم در مورد جنس مخالف خود دارد.

با این حال، در ماه گذشته قاضی پرونده بنا به درخواست وی محاکمه برت را به زمان ارائه گزارش پزشکی قانونی گذاشته بود، وی را محاکمه و به چهار سال زندان محکوم کرد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان