ramazan
ramazan

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده و ندیده اید! + عکس

ورزش عجیبی که هیچوقت نشنیده و ندیده اید! + عکس
گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند.
 
ورزش کردن برای سلامتی بسیار مفید است اما به این شرط که ورزشی که انتخاب می کنید خودش بی خطر بوده و تنها برای سلامتی شما باشد. در دنیا ورزش های عجیب و غریب کم نیستند و تعداد آن ها به قدری است که برخی را هرگز نشنیده اید.

 


حرکت
پرتاب اشیا در هوا که از جمله تردستی های شعبده بازان است را همه می شناسیم. معمولا چند دوک به طور همزمان در هوا هستند و شعبده باز آن ها را منظم به آسمان می فرستد و تعادل حرکتی خود را حفظ می کند. این بازی در نگاه اول بی خطر است اما اگر به ورزش رزمی تبدیل شود می تواند کمی عجیب و غریب باشد.

گروهی به تازگی در انگلستان ورزش رزمی پرتاب اشیا را آغاز کرده اند که در آن باید با استفاده از دوک هایی که به هوا پرتاب کرده اند به سمت حریف خود رفته و به گونه ای تعادل او را برهم بزنند. یکی از روش  های موثر در این ورزش درگیر شدن دوک ها در آسمان است که باعث می شود حریف تعادل کارش از بین برود.

 

 

در پایان این بازی فردی برنده خواهد بود که تمام دوک هایش هنوز در دستش باشد. در نمونه های اولیه هر بازیکن سه دوک در دست می گیرد اما نمونه های پیشرفته تر که با 4 یا 5 دوک انجام می شود هم در راه ساخته شدن هسنند. این بازی زمانی خطرناک می شود که حریف ها به زمین خورده و اشیایی که در آسمان هست روی سر آن ها می ریزد. 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان