صحبت های داغ و جنجالی مهناز افشار درباره دخترش

صحبت های داغ و جنجالی مهناز افشار درباره دخترش

صحبت های خواندنی مهناز افشار پس از انتشار اولین عکس دخترش

 

 

من از آن دسته از عزیزان كه پست اعتراض من ، بابت عكس منتشر شده را ، متاسفانه بد برداشت كردند ، عذر خواهی میكنم ، برای همین پاك شد

بدون شك منظور من به شما عزیزان نبود و اصل اعتراض من به ادامه انتشار اون عكسها در سایتها و صفحات با تیترهای زرد بود …..بعد از ان هم متوجه شدم من اجازه ندارم كه فرزند ٦ روزه خودم را وارد حواشی و صحبتهایی بكنم كه حق اش نیست و قرار هم نیست درگیر حواشی و كامنتهایی بشود كه بدور از انسانیت است …

و اجازه هم ندهم عده ای كودك من را بهانه حرفها و گفتارهای شخصی خودشان بكنند …عده ای هر از چندگاه دوباره شایعه و دروغ تكراری را شروع میكنند مبنی برخصوصی ترین مسئله و خط قرمز من كه نه تنها صحت ندارد كه بسیار هم زشت است .( شرط ازدواج ) و موضوعات كذب دیگر كه حدس و گمان خودشان است و دغدغه شخصی خودشان . و درست نیست حال بد خودشان را در این صفحه بیاورند و باعث ناراحتی و دلخوری دیگر مَردم در اینجا بشوند …. متاسفانه برای اولین بار مجبور به بلاك این أفراد شدم .

و لطفا اینبار برای صحت ادعاهای غیر اخلاقی خود ، مدرك و دلیل كاملا مشخص بیاورید …. این صفحه مكان مناسبی برای إبراز این اندازه دروغ و بد دلی نیست …. در آخر سكوت من در بعضی موارد دلیلش دور شدن از حواشی زرد است و محافظت از خانواده ام … كه أولویت اول من همیشه خانواده ام بوده و حالا همسر و فرزندم هم هستند ..

و در اخر از ان دسته از عزیزان كه در این سالها من را شناخته اند و سعی در حفظ احترام در این صفحه دارند و با شایعه پخش كنندها برخورد درست و محترم میكنند و برای حفظ احترام من و همه تلاش میكنند ، هزاران بار ممنونم ..
خوبان همیشه ماندگارند ، شما همیشگی هستید و من با شما خوبم ….

پی نوشت : من هم چون شما معتقدم موضوع اینقدر عجیب نیست ، یك كودك همچون دیگر كودكان ، پاك و بی گناه پا بر روی زمین گذاشته همین ….و من بعد از خداوند محافظش هستم در كنار همسرم كه همیشه محافظ من بوده ….
اما این حق را بدهید ، كه كامنتهای دروغ و شخصی أفراد را بدون مدرك در اینجا پاك كنم ، انهم برای حفظ احترام همه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان