تغییر چهره عجیب خواننده معروف پاپ (عکس)

تغییر چهره عجیب خواننده معروف پاپ (عکس)

گریم خواننده معروف پاپ برای یک فیلم

 

رضا یزدانی در جدیدترین تصاویری که بر روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، مراحل نصب و ساخت ماسک صورت که توسط چهره پرداز مشهور ایران استاد عبدالله اسکندری انجام می شد را نشان داد و مخاطبانش را با مراحل گریم جدیدترین فیلم خود که در آینده ساخته و اکران خواهد شد، آشنا کرد.

یزدانی در زیر این عکس نوشت :
اينكه عبدالله اسكندرى ماسك صورتتو بسازه.. و اينكه زير دستاى معجزه گرش بشينى افتخاره بزرگيه كه خدارو شكر نصيب من هم شد.. اميدوارم سالهاى سال سرحال و سلامت باشند و سايشون بر سر اين سينما

 

 

تغییر چهره عجیب خواننده معروف پاپ (عکس)

تغییر چهره عجیب خواننده معروف پاپ (عکس)

این خواننده پاپ قرار است در جدیدترین فیلم پولاد کیمیایی، که معکوس نام دارد، بار دیگر روبروی دوربین قرار بگیرد. وی در سال های گذشته، در فیلم هایی چون حکم و رئیس، ساخته مسعود کیمیایی بازی کرده است. رضا یزدانی پیش تر نیز، در فیلم بوی گندم به کارگردانی محمد رضا خاکی و در نقش یک خواننده، با پولاد کیمیایی کارگردان فیلم جدیدش، هم بازی بود.

گفته می شود فیلم معکوس که نخستین فیلم بلند پولاد کیمیایی محسوب میشود، در ژانر اکشن طراحی و ساخته خواهد شد و یکی از نقش های آن را رضا یزدانی، خواننده محبوب پاک کشورمان عهده دار شده است که اخیرا زیر دست عبدالله اسکندری،گریمور سینمای ایران برای مراحل تست و نصب ماسک صورت قرار گرفته است که تصاویر آن در بالا ارائه شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان