ramazan
ramazan

افشاگری‌های این مجری ممنوع التصویر سیما

افشاگری‌های این مجری ممنوع التصویر سیما
این مجری ممنوع التصویر این سال های تلویزیون در ادامه این گفتگو هدف از پیوستنش به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد را «تقابل با صداوسیما» نمی داند
 
به گزارش امید، رضا رشیدپور در گفتگویی با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران اگرچه عنوان می کند چرایی ممنوع التصویر بودن خود در تلویزیون را نمی داند اما آن را به طور کلی مرتبط با «گرد و غباری که با حوادث سیاسی و اجتماعی در سال ۸۸ به وجود آمد» ذکر می کند.
 
این مجری ممنوع التصویر این سال های تلویزیون در ادامه این گفتگو هدف از پیوستنش به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد را «تقابل با صداوسیما» نمی داند و می گوید: «زمانی که من به کمپین انتخاباتی دکتر روحانی پیوستم چه بسا در انتخابات های قبل به خاطر حضورم در تلویزیون از این کار حذر می کردم. در این دوره هم سعی کردم به ستاد فردی بپیوندم که عقایدش با دیدگاه های اکثریت مردم کشورم نزدیک تر است تا در حد بضاعتم ولو ۱۰ رأی بیشتر جمع کنم و با کمال افتخار کار کردم و دوره بسیار خوبی هم بود».
 
رشیدپور در پاسخ به این سوال که چه زمانی از واکنش و مخالفت صداوسیما از پیوستنش به ستاد انتخاباتی حسن روحانی مطلع شد؟ گفت: «فکر می کنم در مسیر هوایی تهران به گرگان بودیم که نامه ای را یکی از مقامات به من نشان داد که در آن به صورت رسمی ذکر شده بود که برنامه های تبلیغاتی دکتر روحانی از سوی رشیدپور اجرا شده، به دلیل ممنوع التصویری ایشان قابل پخش نیست و زیر آن پاراف شده بود که طبق قانون انتخابات چنین ایرادی پیگرد قانونی دارد و از طریق ستاد انتخابات قابل پیگیری است که من تازه آنجا متوجه نیت صداوسیما شدم».
 
وی درباره واکنش دکتر روحانی به این نامه صداوسیما نیز گفت: «من در طول کارم با تیم رسانه ای ایشان به خاطر ملاحظات سیاسی و شخصیت دیپلماتیک دکتر روحانی فقط یک بار به ایشان نزدیک شدم و گفتم که اگر حضور من در این مجموعه مضر است و موجب اختلاف می شود حاضرم داوطلبانه بروم که دکتر روحانی با بزرگواری که داشتند، لبخندی زدند و گفتند خیر تا آخر سفر با ما بیایید که من هم استقبال کردم و تا آخر کار با تیم ایشان بودم».

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان