ramazan
ramazan

طنز با حال چگونه از امکانات ورزشی لذت ببرم

طنز با حال چگونه از امکانات ورزشی لذت ببرم

چگونه از امکانات ورزشی لذت ببرم

 

این که نمی شود دائم غر بزنیم و به زمین و زمان بد و بیراه بگوییم که امکانات ورزشی نداریم و جوانان ما به خاطر کمبود مراکز تفریحی معتاد می شوند و دائم سرشان توی گوشی است و یا گوشی توی سرشان است و خموده می شوند و مریضی های ناشی از کم تحرکی زیاد شده و … از این حرف ها.

همیشه که نباید ورزش کرد و از خود ورزش لذت برد، باید یاد بگیریم از امکانات موجود و حواشی ورزشی و حتی اخبار مربوط به آن نیز استفاده کرده و خود را با این مسائل سر حال بیاوریم و سرپا و قبراق نگه داریم. چگووه؟ مثلا به این چند مورد زیر توجه کنید تا ببینید چقدر انرژی مثبت می گیرید و شاد می شوید.

چگونه از امکانات ورزشی کشور خود لذت ببریم؟

* طی مراسمی باشکوه و با تبلیغات فراوان از یک قهرمان بین الملی دعوت شود تا برای برگزاری کلاس و انجام مراسم متنوع با هزینه زیاد به کشور بیاید. بعد که آمد، دستش را بگیرند و فقط ببرند در شهر بچرخانندش و دوباره به هتل برش گردانند تا بلیط برگشتش اوکی شود و پولش را بدهند برگردد سر خانه و زندگی اش.

* فدراسیون فوتبال یک مربی حرفه ای با قیمت بالاغ برای تیم ملی استخدام کند که مردم هم راضی باشند، سپس وزیر مملکت دم به ساعت به آن مربی گیر بدهد و متلک بارش کند و پشت سرش مصاحبه کند تا مربی قهر کند و بخواهد برود و باز مسئولان دست به دامنش شوند و سبیلش را چرب تر کنند تا نرود و باز روز از نو!

* بزرگترین باشگاه های کشور را برای فروش بگذارند و هی مزایده برگزار کنند ولی قیمت را آنقدر بالا بدهند که کسی نزدیک هم نشود. اگر کسی هم دلش سوخت و خواست با قیمت گزافی آنها را بخرد، بهش گیر بدهند و آمارش را علنی کنند و برایش حرف دربیاورند و پرونده بسازند تا حساب کار دستش بیاید و دیگر آن طرف ها ظاهر نشود.

* مسئولان تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهش و تمنا کنند که تماشاگران و تماشاگرنماها و تماشاگرننماها و … ادب و اخلاق را رعایت کنند ولی درست وسط بازی یک نفر ترقه بیندازد توی زمین و مسئولان دستپاچه شوند و نفهمند چه کار باید بکنند و هی پشت سر هم مصاحبه کنند و ابراز امیدواری کنند که ای کاش ناظر بازی صحنه را ندیده باشد و اگر هم دیده امیدواریم از آن بگذرد و گزارش نکند.

* در همین زمان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، همه وظایفش را بگذارد کنار و در یک اقدام تبعیض آمیز، گرفتن عکس سلفی اهالی فوتبال با بانوان را ممنوع اعلام کند تا تمام مشکلات فوتبال کشور از بیخ و بن ریشه کن شود. تبعیض آمیز از آن جهت که والیبالیست ها و کشتی گیرها و دیگر ورزشکاران هنوز اجازه دارند سلفی بگیرند.

* در کشور یک رالی بین المللی برگزار شود، قبل از آغاز بررسی کنند و معلوم شود اتومبیل چند تن از رانندگان که در بین آنها معروف ترین راننده کشور هم حضور دارد، استاندارد لازم را ندارد. آنها را به بخش مسابقات کشوری وارد کنند. در آنجا هم به دلیل خطا و آگاه نبودن از مقررات از مسابقه حذف شوند.

* برای تیم ملی والیبال مراسم بدرقه بگیرند و از همه اعضای تیم دعوت کنند روی سن بروند و فدراسیون و اسپانسر برنامه به همه هدیه بدهند به جز کادر فنی و مربی تیم. در عوض در طول مراسم چندین بار از مربی پیشین تیم یاد کنند و جایش را خالی کنند تا جایی که مربی فعلی ناراحت شود و قهر کند و تهدید کند برود و دیگر هم برنمی گردد و پشت سرش را هم نگاه نخواهد کرد.

دیدید؟ متوجه شدید؟ یاد گرفتید که می توان بدون اسباب و وسایل ورزشی باز هم با خواندن اخبار ورزش کشورمان شاد شد!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان