شادی جنجالی این زن بعد از جدایی از همسر میلیاردرش! عکس

شادی جنجالی این زن بعد از جدایی از همسر میلیاردرش! عکس

ماجرای شاد بودن جدایی این زن از همسر پولدارش …

 

همسر یک میلیاردر روسی پس از اینکه شوهرش از وی جدا شد, از این جدایی و طلاق با خوشحالی ابراز رضایت کرد چرا که به زودی 7 میلیارد دلار بدست می آورد.

ولادیمیر پوتانین چهارمین مرد ثروتمند روسیه و کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی روس می باشد، که مالک اصلی و رییس هیئت مدیره شرکت اینتروس است. او همچنین بزرگترین تولید کننده نیکل در جهان بوده و 30 درصد نوریلسک نیکل در حال حاضر در اختیار وی قرار دارد که ارزشی بالغ بر 30 میلیارد دلار دارد.

 

او سال گذشته پس از 30 سال زندگی مشترک از همسرش ناتالی پوتانین جدا شد و برای مهریه مبلغ 250 هزار دلار درماه و حق استفاده از املاک شهرهای مسکو، لندن و نیویورک را به وی داده است.

 

این در حالی است که ناتالی اعلام کرده است این مهریه تنها بخش کوچکی از قرارداد مهریه بوده و همسر سابقش باید نیمی از سهام شرکت خود را به نام او کند. براساس قوانین خانواده در روسیه، نیمی از ثروتی که بعد از ازدواج به زوج برسد به زوجه تعلق می گیرد.

 

این در حالی است که ثروتمندترین مرد روسیه که ثروت باد آورده او به 15 میلیارد دلار می رسد، نیز پس از جدایی از همسرش با درخواست مهریه 7 میلیارد دلاری وی مواجه شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان