18+ زن و شوهری را کشتند و از پل آویزان کردند

مجموعه : اخبار
18+ زن و شوهری را کشتند و از پل آویزان کردند
ظرف 5 سال اخیر که مبارزه رییس جمهور مکزیک با کارتلهای مواد مخدر شروع شده بیش از 34 هزار نفر کشته شده اند.
قاچاقچی های مواد مخدر مکزیک برای گرفتن زهره چشم از مردم منتقد به مافیای مواد مخدر، زن و شوهری را بعد از کشتن از پل اویزان کردند!
در پیامی آشکار به رسانه ها، خبرنگاران و کاربران اینترنت که از باندهای مواد مخدر در مکزیک انتقاد می کنند، زن و شوهری به طرز بسیار وحشتناک کشته شده و از پلی در شهر نوئوو لاردو آویزان شدند.
در کنار اجسار تابلویی از سوی باندهای تبهکاری نصب شده مبنی بر انیکه این بهای کسانی است که روی اینترنت مطالب فانی پخش می کنند، قابل توجه!!

 

جسد زن حدود 20 ساله در حالی که دست و پاهایش بسته شده و بطرز وحشتناکی شکنجه شده همراه شوهرش در این تصویر دیده می شود و مرد قربانی که زیر 20 سال سن دارد نیز از طریق دستانش آویزان از پل شده است. از آنجایی که شاهدی وجود ندارد و یا اگر هم باشد کسی جرات گفتن ندارد؛ و از سوی دیگر بدلیل شکنجه و مثله کردن قسمتهایی از بدن دو قربانی، امکان شناسایی آنها به گفته بازپرس ریکارد منسیلاس کاستیللو وجود ندارد!

از آنجایی که موج ترور علیه روزنامه نگاران در مکزیک باعث شده تا رسانه های نوشتاری مانند روزنامه ها نتوانندعلیه کارتل ها بنویسند، این موضوع باعث شده تا مردم به سمت اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی رفته و گزارشات روزانه از جانیان باندهای مواد مخدر را درآنجا منتشر کنند. ظرف 5 سال اخیر که مبارزه رییس جمهور مکزیک با کارتلهای مواد مخدر شروع شده بیش از 34 هزار نفر کشته شده اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان