روی مد باشید !! (عکس)

مجموعه : دنیای مد
روی مد باشید !! (عکس)

خانم ها و آقایان فرصتی ویژه برای شما تا هم چنان روی مد باشید و شیک پوش (نازوب)

 

مجموعه‌ای با دسترسی بالا

روی مد باشید !! (عکس)

ریس، طراح و تولیدكننده ایرانی است كه فعالیت خودش را با طراحی مانتو شروع كرد و به‌تدریج حضور در حوزه‌های دیگر مانند پیراهن را هم تجربه می‌كند. یكی از ویژگی‌های این برند، داشتن سایتی به روز، ساده و قابل استفاده است. برای خرید از این برند، لازم نیست روانه راسته‌های مانتو فروشی شوید. سایت ریس به آدرس rees. ir امكان اطلاع از آخرین مدل‌ها، نمونه‌های حراج شده، خرید آنلاین براساس سایز و رنگ را به مشتریان خودش می‌دهد؛ خرید از این برند جان می‌دهد برای افراد پرمشغله.

APPLE

پایان انتظارها

روی مد باشید !! (عکس)

انتظارها به پایان رسید و ساعتی كه قرار است حرف تازه‌ای در دنیای دیجیتال بزند، به بازار آمد. ساعت هوشمند اپل كه قرار است با كارایی‌های زیاد، زحمت در دست گرفتن گوشی را كم كند، این بار با طراحی اسپرت به بازار آمده است. شما می‌توانید تمام تنظیمات گوشی اپل خود را با این ساعت هماهنگ كنید و دیگر نیازی به دم دست قرار دادن گوشی خود نداشته باشید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره عملكر د این ساعت  به دست بیاورید، سری به سایت اپل بزنید، فیلمی در این سایت وجود دارد كه زیر و بم نسل جدید ساعت را توضیح می‌دهد.

 

 

FOSSIL

با شما هماهنگ می‌شود‍

روی مد باشید !! (عکس)

Georgia Three-Hand Leather Watch Set عنوان ساعت تازه طراحی‌شده كمپانی شناخته شده FOSSIL است. این ساعت كه در نگاه اول یك ساعت ظریف با صفحه‌ای گرد و كاملا كلاسیك مثل همه ساعت‌های دیگر به نظر می‌آید یك امتیاز ویژه برای خانم‌ها دارد و آن هم مجموعه‌ای كامل از بندهای ظریف در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف است. طراحی این ساعت به‌گونه‌ای است كه شما به راحتی می‌توانید بند آن را عوض كنید و درنتیجه رنگ بند ساعت‌تان را هر روز با رنگ لباسی كه می‌پوشید هماهنگ كنید.

 

 

GUCCI

سفید مثل برف

روی مد باشید !! (عکس)

كمپانی ایتالیایی GUCCI در طراحی‌های تازه‌اش سراغ رنگ سفید رفته است. استفاده از یك‌دستی رنگ سفید در طراحی لباس‌های بانوان باعث شده تا این لباس‌ها در اوج سادگی كاملا متفاوت به نظر برسند البته نباید از ظرافت نگاه طراحان این برند هم غافل ماند مثلا در مدل انتخابی ما همانطور كه می‌بینید تركیب این رنگ با دكمه‌های‌های بزرگ طلایی كار را تمام كرده! رنگ سفید در كیف‌ها و كفش‌های بهاری گوچی هم گاهی به تنهایی و گاهی به صورت تركیب ساده‌ای با رنگ‌های دیگر بسیار دیده می‌شود.

 

 

ZARA

به خنكای بهار

روی مد باشید !! (عکس)

كمپانی اسپانیایی zara كه این روزها درست و حسابی جای خودش را در میان طرفداران جهانی و البته ما ایرانی‌ها باز كرده در مجموعه جدیدی كه برای فصل بهار تدارك دیده سراغ تونالیته‌هایی از رنگ صورتی رفته و این رنگ را در اغلب طراحی‌هایش از لباس گرفته تا كیف و كفش به كار گرفته است، البته تاكید بیشتر طراحان این برند استفاده از طیف‌های بسیار روشن صورتی است و همین باعث شده این رنگ هماهنگی لازم با خنكا و آرامش دلچسب بهاری را داشته باشد.

 

 

HOLIDAYS

ورزش با تن پوش ایرانی

روی مد باشید !! (عکس)

یكی از دلایلی كه ما را از ورزش كردن دور می‌كند، هزینه بر بودن این تفریح مفید است. از ثبت نام در مجموعه‌های ورزشی تا خرید لباس ورزشی هزینه دارد اما حضور برخی برندهای ایرانی كار را آسان‌تر كرده است. این روزها می‌توانید ست‌های ورزشی خوش‌پوش و خوش طراحی را در فروشگاه‌های پوشاك هالیدی پیدا كنید. موهبت دیگر اینكه هالیدی، این روزها در اغلب محله‌ها نمایندگی دارد و شما با كمترین دردسر می‌توانید به یكی از فروشگاه‌های این برند دسترسی پیدا كنید.

 

 

ZARIR

تن‌پوش‌هایی برای امروز

روی مد باشید !! (عکس)

برند ایرانی زریر با مدیریت خانم‌ها رعنا مدبر و غزل تركی‌شریف‌آبادی كه از سال 1381 تا به حال به طراحی تن‌پوش‌های ایرانی به سبك و سیاقی متفاوت مشغول است حالا دیگر از برندهای شناخته شده میان بانوان ایرانی است. این برند هر فصل مجموعه‌ تازه‌ای را به طرفدارانش پیشكش می‌كند كه در همه آنها با به كار گرفتن هنر و خلاقیت به تن‌پوش‌های روزمره حال و هوای دیگری می‌بخشد. در طراحی‌های این برند تلفیق رنگ با طراحی‌ و فرهنگ ایرانی به شیوه‌ای مدرن و كاملا امروزی به چشم می‌خورد. مجموعه بهاره زریر از هنر چاپ و تكه‌دوزی روی پارچه‌هایی ساده هم بهره گرفته است.

 

 

 

Cameron zigzal

پیشنهاد برای آقایان متفاوت‌پوش

 

روی مد باشید !! (عکس)

داشتن تیپی متفاوت و خاص قرار نیست تنها رویایی برای خانم‌ها باشد. آقایان هم می‌توانند دغدغه خوش‌پوشی خود را داشته باشند و به ست‌هایی فكر كنند كه متداول نیست. برای این آقایان برند كمرون زیگ زال را پیشنهاد می‌كنیم؛ برندی ایرانی كه لباس‌های مردانه خاص‌تری نسبت به سایر برندها طراحی و تولید می‌كند و می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های خاص باشد. از ویژگی‌های این برند امكان دوخت براساس سایز شخص شماست.

 

 

FENDI

یك تیر و دونشان

روی مد باشید !! (عکس)

این كفش‌ها پیشكش تازه كمپانی FENDI به طرفداران این برند ایتالیایی است. ویژگی آنها هم كه اتفاقا از پرطرفدارهای مجموعه بهار و تابستان 2015 این برند هستند؛ تركیب چرم با یك زیره پلاستیكی (رابر) است. تركیبی كه باعث شده كفش‌ها در عین حال كه ظاهری مردانه و رسمی‌ دارند برای هماهنگ شدن با شلوار جین هم مناسب باشند، نشان فندی هم كه با زكاوت تمام روی سطح سفید زیره پلاستیكی كفش به رنگ مشكی حك شده از ریزه‌كاری‌های طراحان این برند است.

 

 

MIM

تازه تازه از  بلوچستان

روی مد باشید !! (عکس)

اگر به جای جواهرات گران قیمت و لوكس، دنبال نمونه‌های خاص‌تر و خودمانی‌تر می‌گردید، حتما با ‌زیورآلات دست ساز میم، برخورد كرده‌اید؛ نمونه‌هایی ظریف و ساده كه هنرمندان گروه میم طراحی و تولید می‌كنند. این گروه در جدیدترین مجموعه خود سراغ سوزن‌دوزی هموطنان بلوچ رفته‌ و گردنبند، دستبند و. . . ساخته‌اند كه از تركیب پارچه‌های سوزن‌دوزی با فلز و سنگ ساخته شده است؛ نمونه‌هایی خلاقانه كه كمتر جایی مشابه آن را خواهید دید.

 

 

TOM FORD

یه قفل طلایی

روی مد باشید !! (عکس)

نشان تازه طراحی‌های كمپانی TOM FORD یك قفل كوچك طلایی است. بنابراین شما هم از همین حالا باید خودتان را برای دیدن قفل‌های كوچكی كه روی كیف‌ و كفش‌ها ظاهر می‌شوند آماده كنید.

 

 

روی مد باشید !! (عکس)

طراحان این كمپانی با استفاده از این ایده ساده ظاهری متفاوت به طراحی‌های همیشگی‌شان داده‌اند. اولین چیزی كه در طراحی‌های تازه كیف‌ها و كفش‌های زنانه TOM FORD به چشم می‌آید سادگی است اما این قفل‌های كوچك كه اغلب هم طلایی هستند كار را تمام كرده‌اند.

 

 

Salvatore Ferragamo

ظرافت، مسئله این است

روی مد باشید !! (عکس)

زیورآلات برند ایتالیایی Salvatore Ferragamoدرست مانند طراحی‌های دیگر این كمپانی در شمار پرطرفدارترین‌ها قرار دارند. مجموعه تازه طراحی‌شده این‌كمپانی، «VARA COLLECTION» هم به خاطر ظرافتش شهره ‌است.

 

 

روی مد باشید !! (عکس)

این مجموعه تركیبی است از طلا و سنگ‌های قیمتی. سنگ‌های به كار گرفته شده در این مجموعه به خاطر تراش‌های متفاوت‌شان بسیار خوش‌نامند و البته پرطرفدار. سنگ‌های به كار گرفته شده در «VARA COLLECTION» به رنگ آبی و صورتی بسیار ‌روشن انتخاب شده‌اند تا همه چیز برای طراحی یك مجموعه به‌غایت ظریف فراهم باشد.

 

 

BURBERRY

كمی تا قسمتی فلز

روی مد باشید !! (عکس)

كمپانی خوش‌آوازه Burberry در طراحی عینك‌های آفتابی بانوان سراغ ایده متفاوتی رفته است؛ طراحان این كمپانی پرطرفدار انگیسی همه هم و غم‌شان را روی طراحی دسته‌هایی متفاوت برای عینك‌های مجموعه بهار و تابستان 2015 این برند گذاشته‌اند. نتیجه هم این شده كه در این عینك‌ها دسته‌های فلزی نسبتا پهن روی فریم‌های كائوچویی سوار شده‌اند. البته پهنای دسته‌ عینك‌ها صرفا در قسمت ابتدایی است و انتهای آنها كاملا ظریف و از جنس كائوچو با طرح و رنگی درست مانند بخش اصلی فریم است.

 

 

MIU MIU

چرم به سبك میو‌میو

روی مد باشید !! (عکس)

كمپانی MIU MIU كه چندسالی است – از سال 1993- به صورت تخصصی به طراحی محصولات ویژه بانوان می‌پردازد كه معرف حضور هست؟! این كمپانی در طراحی كیف‌های بهاری‌اش ایده ‌تازه‌ای به كار گرفته و آن هم استفاده از یك سطح چرمی است كه به صورت بافت طراحی شده. طراحان میو میو از این سطح چرمی در مجموعه كیف‌هایی كه تحت عنوان
Nappa leather matelassé bag ارائه شده‌اند به شكل‌های گوناگون گاهی به صورت تركیبی و گاه به صورت یك دست استفاده كرده است.

 

 

SK-II

مراقبت  با  رز صورتی

روی مد باشید !! (عکس)

SK-II برند كالاهای بهداشتی است كه محصولات مراقبتی پوست لوكس و البته پرطرفداری در دنیا تولید می‌كند. جدیدترین محصول این برند با عصاره گل‌های رز صورتی ساخته شده است.

 

روی مد باشید !! (عکس)

عصاره‌ای كه ثابت شده نقش پررنگی در ایجاد طراوت پوست دارد. تولیدكنندگان این محصول مدعی هستند كه بعد از 14 روز مصرف این محصولات می‌توانید شاهد تغییرات پوستی مثل كمرنگ شدن لك‌ها، محدود شدن چین و چروك‌ها و. . . باشید.

 

 

TOMMY HILFIGER

اتفاق تازه‌ای در كار نیست

روی مد باشید !! (عکس)

حق با شماست، در این تركیب اتفاق تازه‌ای نیفتاده است؛ همان كت‌های پارچه‌ای همیشگی و شلوار كتان. اما به هر ترتیب طراحان كمپانی TOMMY HILFIGER این سبك را به‌عنوان پیشنهاد تازه بهاری‌شان به طرفداران‌شان ارائه كرده‌اند. سبك پیشنهادی TOMMY HILFIGERتركیب كت‌های پارچه‌ای با تیشرت‌های یقه گرد همراه با شلوارهای كتان است، اما این طراحان در این تركیب روی یك نكته تاكید زیادی دارند و آن هم رفتن سراغ كت‌های پارچه‌ای در طیف‌های رنگی تیره‌تر و انتخاب رنگ‌‌های روشن برای شلوار است.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان