کفش پاشنه بلند زنانه با 1000 سال ضمانت!+ تصویر

کفش پاشنه بلند زنانه با 1000 سال ضمانت!+ تصویر

می توان به جرات گفت این مدل طراحی و کفش گنجی زیبا و به یادمادنی برای خانم ها نسل به نسل باشد چرا ؟ … در ادامه بخوانید تا به راز این کفش پی ببرید.

سازنده این کفش میگوید قیمت 1000 پوند را برای فروش این کفش ها در نظر دارد ، شاید در ابتدا این قیمت کمی بالا به نظر برسد اما او میگوید هر زن میتواند این کفش را به دختران زیادی در نسل های بعدی خود اهدا کند و همانند گنجی خانوادگی در دست زنان خانواده باشد.

همه خانمها پوشیدن کفش های پاشنه بلند را یکی از اصول خوش پوشی و حفظ ظرافتهای زنانه در جنس مونث میدانند، اما مسئله مهم در خصوص این کفش ها ، فرسودگی و شکستن پاشنه آنهاست. اما یک طراح 48 ساله انگلیسی برای همیشه این مشکل را حل کرده است، وی کفشی طراحی کرده است که پاشنه های از جنس فولاد ضد زنگ دارند و با تضمینی 1000 ساله وارد بازار خواهند شد.

 

کفش پاشنه بلند زنانه با 1000 سال ضمانت!+ تصویر

وی میگوید علیرغم استحکام و دام پاشنه های این کفش ها ، این نوع کفش در نوع خود راحت ترین وزیباترین است. این کفش ها دارای پاشنه های فولادی با روکش نقره و استیل هستند ، برای زیباتر و راحت تر بودن این نوع کفش ها دارای خطوطی سیلیکونی است که قابل انعطاف است و حرکت پاها در کفش را راحت تر میکند. سازنده این کفش میگوید قیمت 1000 پوند را برای فروش این کفش ها در نظر دارد ، شاید در ابتدا این قیمت کمی بالا به نظر برسد اما او میگوید هر زن میتواند این کفش را به دختران زیادی در نسل های بعدی خود اهدا کند و همانند گنجی خانوادگی در دست زنان خانواده باشد.

کفش پاشنه بلند زنانه با 1000 سال ضمانت!+ تصویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان