طالع بینی و شخصیت شناسی واقعی با پنیر

طالع بینی و شخصیت شناسی واقعی با پنیر

شخصیت شناسی یا طالع بینی افراد با پنیر. این بخش را بخوانید و ببینید تا 99 درصد گفته های این بخش با شخصیت شما نزدیک است .

 
پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا
پنیر های نیمه نرم مثل پنیر فتا (پنیر های بسته بندی پاستوریزه) ما را به دوران بچگی می برند.بنابراین آنهاهمگی مربوط به خانه،خانواده و کانون گرم خانوادگی میشوند.اگر هنوز به این پنیرها علاقه مندید،متخصصان معتقدند که عمیقاًدوست دارید یک بار دیگر شرایط گذشته را برای خود بازسازی کنید و این شاید همان دنیای امنی است که همیشه به دنبال آن بوده اید.به همین دلیل است که شما ابتدا خانواده،دوست،فامیل و آشنا را در اولویت قرار میدهید و این به رغم برنامهُ بسیار فشرده شماست.خانواده شما همیشه به دنبال غذاهای خانگی هستند و شما از این انعطاف پذیری آنها لذت میبرید. خانه شما همیشه گرم و پر از میهمان است و از دیدار دوستان شاد می شوید و سعی می کنید حداقل یک شب در هفته را با خانواده به خوبی و خوشی بگذرانید.

پنیرسفت مثل پنیر تبریزی یا لیقوان
این پنیر ها با طعم لذیذ ،باعث می شوند که احساس سر مست بودن به شما دست دهد . احساسی که در یک جنگل زیبا و پر از شقایق های وحشی به انسان دست می دهد .اصلا خجالتی نیستید . شما عاشق رفتن به موقعییت های جدید هستید و از اینکه منبع خیر باشید ، لذت می برید. دوستان عاشق شما هستند زیرا آنها همیشه بهترین لحظات را با شما میگذرانند . لذت گذراندن وقت با شما ،آنچنان زیاد است که هیچ میهمانی بدون حضورتان برگزار نمی شود . شما مهربان ،دلرحم، صمیمی و روراست هستید و بی کینه. در جنگل بودن مزایایی دارد که هر کسی با آن آشنا نیست !

پنیر فانتزی مثل پنیر چدار
هر تکه از این نوع پنیر که معمولاً در بسته بندی های کوچک و گاه با ترکیبات سبزیجات و غیره تهیه میشوند گوشه ای از زندگیتان را به تصویر می کشد و این نشان میدهد که شما تا چه حد در انجام کارها یتان مصمم و با اراده اید.همانند پنیر چدار از خارج سخت واز درون نرم وانعطاف پذیرید.در هر کاری همانند برگسالان فکر می کنید و اجازه نمیدهید کسی در روابط شما با دیگران،به ویژه دوستان دخالت کند.انچه شما را از دیگران متمایز می سازد،همان روح سخت و در عین حال لطیف شما در بر خورد با مسایل دیگران است.شاید به همین دلیل است که دیگران از مشورت با شما بیشترین استفاده را میبرند.
ش

پنیر نرم مثل پنیر خامه ای
تحقیقات نشان می دهد اشخاصی که طالب تجمل و تجمل پرستی هستند ،به مراتب از خوردن پنیر های نرم همانند پنیر های خامه ای بیشتر لذت می برند و همیشه به دنبال لوازم لوکس و تجملی هستند، از پوشیدن لباس ابریشمی به عنوان لباس راحتی گرفته تا پوشیدن دمپایی های بسیار شیک رو فرشی. شما می دانید که چگونه باید با خود و زندگی خویش کنار بیایید لذت خوردن این پنیر، دقیقآ به اندازه لذت خریدن یک آباژور زیبا برای اتاق خوابتان است!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان