ramazan
ramazan

سرو بستنی 1000 دلاری در یک رستوران ! + عکس

سرو بستنی 1000 دلاری در یک رستوران ! + عکس

افرادی که بخواهند این بستنی را نوش‌جان کنند، باید از 48 ساعت قبل آن را سفارش دهند. سال گذشته رستورانی به‌نام سرندیپیتی در نیویورک با سرو کردن بستنی هزار دلاری توانست نام گران‌قیمت‌ترین بستنی جهان را در کتاب رکورد‌های گینس به‌ثبت برساند
 
دسر جدید بستنی مخلوط و ترکیبی از بستنی وانیلی، ترافل‌های شکلاتی، شیرینی ماکارون فرانسوی، سس شکلاتی، شربت گل سرخ، براونیز، خامه، روکش طلا و یک حلقه الماس است.

انگشتر الماس که ساخته برندی فرانسوی به‌نام مابوسین است، درون جعبه‌ای در کنار ظرف بستنی قرار گرفته‌است و به همراه آن سرو می‌شود. به همین دلیل این بستی گران‌قیمت نیز با نام سازنده این حلقه نامیده می‌شود، بستنی مخلوط مگا مابوسین.

 

سرو بستنی 1000 دلاری در یک رستوران ! + عکس
 


قیمت این انگشتر الماس که از جنس استیل سیاه و طلای سفید ساخته شده، 590 دلار است. علاوه بر این، ترکیباتی که برای ساخت این بستنی از آنها استفاده می‌شود، به ویژه شربت‌ها و سس‌های آن هریک از قیمتی بالا برخوردارند.

افرادی که بخواهند این بستنی را نوش‌جان کنند، باید از 48 ساعت قبل آن را سفارش دهند. سال گذشته رستورانی به‌نام سرندیپیتی در نیویورک با سرو کردن بستنی هزار دلاری توانست نام گران‌قیمت‌ترین بستنی جهان را در کتاب رکورد‌های گینس به‌ثبت برساند، البته مشتری‌های آن دسر، هزار دلار را تنها بابت خود بستنی می‌دادند و خبری از انگشتر الماس نبود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان