پردازنده ای که می توانید تلوزیون را به کامپیوتر تبدیل کنید

مجموعه : علم و فناوری
پردازنده ای که می توانید تلوزیون را به کامپیوتر تبدیل کنید

با توجه به پیشرفت علم و فناوری دیگر هیچ چیز در این دنیا غیر ممکن نمی شود!…

از این پس می توانید تلوزیون خود را به یک دستگاه کامپیوتر تبدیل کنید!!

 

نازوب، لنوو یک پردازنده اتم از اینتل با کد Z3735F را برای IdeaCentre Stick 300 مورد استفاده قرار داده؛ یک پردازنده چهار هسته ای که با کلاک پردازشی ۱.۳۳ تا ۱.۸۳ گیگاهرتز تنظیم شده و دارای ۲ مگابایت کش است.

 
کامپیوتر یاد شده همچنین شامل ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی شده و از لحاظ ارتباطات بی سیم نیز مجهز به Wi-Fi و همچنین بلوتوث شده.

کامپیوتر کوچک لنوو ضخامتی ۱۵ میلیمتری دارد و همانگونه که گفتیم، به همراه ویندوز ۸.۱ به دست کاربر خواهد رسید؛ هرچند که تاریخ عرضه این محصول در ماه اکتبر و پس از ارائه رسمی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ خواهد بود. البته پس از خرید آن می توانید به شکل رایگان و بدون هیچگونه هزینه ای، آن را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید.

 

مانند سایر محصولات مشابه، این کامپیوتر کوچک نیز از طریق پورت HDMI به مانیتور و یا تلویزیون شما متصل می گردد و می توانید یک ماوس و کیبورد را نیز از طریق بلوتوث به آن متصل کنید.

لننو می گوید قیمت این سری از کامپیوتر ها برای مدل های پایه (که مشخصات سخت افزاری اش را مطالعه کردید) برابر با ۱۲۹ دلار خواهد بود. در نتیجه احتمال می رود این محصول با مشخصات بالاتر (برای مثال حافظه رم و فضای ذخیره سازی بیشتر) و البته قیمت بالاتری در دسترس قرار گیرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان