ramazan
ramazan

طنز با حال، هر دم ازین باغ بری می رسد

طنز با حال، هر دم ازین باغ بری می رسد

نگاهی طنز آمیز و خواندنی به نوشته های سعید هوشیار در روزنامه قانون : هر دم ازین باغ بری می رسد ….
سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

یکی از انتقاداتی که به بازیکنان ایرانی می کنند، موضوع انتقال آنان به لیگ های عربی است. در همین راستا یک خبر غیر رسمی موجب خوشحالی مردم ایران شد. یکی ازآژانس‌های بین المللی نقل و انتقال بازیکن پیشنهاد استثنایی به شیث رضایی داده تا برای مدت محدودی در لیگ شیلی یا اروگوئه بازی کند. این قرارداد استثنایی که به مدت6 روز و هفت شب به صورت آل اینکلوسیو است، هنوز به طور رسمی تایید نشده، ظاهرا از شیث رضایی به عنوان سفیر فرهنگی ایران در منطقه کونکاکاف استفاده خواهد شد. هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده و احتمالا نخواهد کرد.

 

یکی از بازیکنان لهستان از شدت شادی عادل غلامی بعد از کسب هر پوئن به فدراسیون جهانی والیبال شکایت کرد. این بازیکن لهستانی با اشاره به اینکه «مگه فوتباله! هر پوئن که میگیره دور افتخار میزنه!». پس از پخش بازیهای والیبال در چند وقت اخیر عباس زاده ،مهاجم فصل‌گذشته پرسپولیس اعلام آمادگی کرد که برای شادی‌های بعد از گرفتن پوئن به تیم ملی والیبال پیوسته و به صورت کنترات همه شادی‌ها را با هم بردارد.

 

پارک نامناسب دو هواپیما در فرودگاه مهرآباد موجب تاخیر دو ساعت و اندی در پرواز تهران-گرگان شد (ایرنا). استقبال بی‌سابقه مردم از پروازهای تاخیری در ایرلاین‌های داخلی این تلقی را برای مسئولان پروازهای داخلی به وجود آورده که مردم از طولانی شدن مدت پرواز شاد می شوند. به‌همین دلیل شوخی‌شان گرفته و به هر بهانه ای سعی می‌کنند یک تاخیری به وجود بیاورند و موجب خوشحالی ملت شوند. به همین منظور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از پارک دوبل فوکر ۳۰۰ عباس آقا اینها گرفته تا دستکاری سر باتری توپولوف محسن ملخی استفاده می‌کنند تا تاخیر را به بدنه ملت تزریق کنند. بعد از این اتفاق هم ظاهرا برخی از هواپیمایی‌ها جلوی محل پارک فروندهای خود اعلامیه زده اند که پارک= پنچری! و یا لعنت بر پدر و مادر فوکری که اینجا پارک کند! برخی کارهای دیگری که مسئولان برای شادی مردم قرار است در پروازها تست کنند به قرار زیر است:

 

سقوط بازی: هواپیما را دستکاری می‌کنند تا فاز سقوط بردارد و هیجان به وجود آمده موجب شادی ارواح متوفیان شود.

گم بازی: هواپیما کلا گم می شود و همه مسئولان از خنده روده بر می شوند.

 

خطر بازی: تک چرخ زدن در زمان تیک‌ آف!

همچنین کارشناس برنامه‌ریزی تاخیری پروازهای داخلی گفت، در صورتی که همه عوامل دست به دست هم دهند و پرواز سر وقت صورت پذیرد، در مسیرهای جنوب یک ربع تا 20 دقیقه در سلفچگان و در مسیرهای شمال یک ربع در پلور جهت استراحت و دستشویی توقف می‌کنند تا رسالت ایجاد تاخیرشان دچار خلل نشود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان