ramazan
ramazan

هیکل دردساز همسر نتانیاهو سوژه شد! +تصویر

مجموعه : اخبار
هیکل دردساز همسر نتانیاهو سوژه شد! +تصویر

همسر نتانیاهو از ماه ها قبل باعث به وجود آمدن یک بحران درون ائتلافی شده بود. ساره، وزیر دارایی را که از مخالفان اصلی خرید این هواپیما بود به برکناری تهدید کرده بود.

"ساره نتانیاهو" پس از آنکه بارها از مشکل هیکل درشت خود و صندلی های کوچک هواپیمای نخست وزیری شکایت داشت موفق شد با فشار برای اعضای ائتلاف همسرش، موافقت کابینه صهیونیست ها برای خرید هواپیمایی دیگر که دارای صندلی سفارشی دو نفره است جلب کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو در خبر خود از این موضوع نوشت: علی رغم مخالفت تعدادی از وزیران، دولت با خرید یک هواپیمای اختصاصی برای نخست وزیر و رئیس جمهور و بنای یک خانه جدید برای نتانیاهو و خانواده اش موافقت کرده است. همسر نتانیاهو از ماه ها قبل باعث به وجود آمدن یک بحران درون ائتلافی شده بود. ساره، وزیر دارایی را که از مخالفان اصلی خرید این هواپیما بود به برکناری تهدید کرده بود.
روشن است که موافقت کابینه رژیم اسرائیل با خرید این هواپیما نتیجه فشارهای وی بر ائتلاف همسرش بوده است. علاوه بر قیمت بالای این هواپیما، نگهداری آن نیز سالانه هزینه فراوانی را بر صهیونیست ها متحمل خواهد نمود.

هیکل دردساز همسر نتانیاهو سوژه شد! +تصویر

گفتنی است رسانه های اسرائیلی از مدت ها پیش هیکل درشت همسر نتانیاهو را دست مایه اخبار و گزارش های خود قرار داده بودند. این رسانه ها نوشتند: هیکل بزرگ ساره باعث ناآرامی و راحت نبودن وی در هواپیمای فعلی در سفرهای طولانی مدت بود بدین جهت تقاضای هواپیمایی را کرد که با وضعیت جسمانی اش سازگار باشد. موضوعی که بسیاری دیگر آن را هدر دادن اموال عمومی، فساد و جاه طلبی نخست وزیر این رژیم و همسرش عنوان کرده اند.

منبع: پرداد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان