ramazan
ramazan

رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)

رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)

تصاویری منتشر شده از شادی ، رقص و پایکوبی دختران داوطلب مبارزه با گروه تروریستی داعش

 

دختر های زیبای مبارز با داعش در حال رقص و پای کوبی نازوب : برای یک داعشی یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در طی جنگ بیفتد، تنها کشته شدن نیست، بلکه کشته شدن به دست یک زن است! اعضای داعش باور دارند که اگر چنین اتفاقی برای آنها بیفتد، مستقیما به جهنم می روند. بنابراین زنان کرد تاکنون جمعی از این جنایتکاران را به جهنم فرستاده اند.

به گزارش نازوب به نقل از شفقنا، در آگوست 2014 گروهک داعش منطقه سینجار عراق را تصرف کرد و در آنجا اقدام به شکنجه، دستگیری و کشتن جمعیت ایزدی های این منطقه کرد که اقلیتی قدیمی و کرد هستند. سربازان زن کرد با انجام عملیات های پاتک و ضدحمله، توانستند هزاران ایزدی را که در کوه سینجار به دام داعش افتاده بودند، نجات دهند. از آن زمان زنان مبارزات خود را علیه نظامیان رادیکال در کوبانی سوریه گسترش دادند.

بسیاری از این زنان کرد شاخه زنان نظامی YPG را تشکیل دادند که همراه با حزب پ ک ک و پیشمرگه ها علیه داعش مبارزه می کنند و طی سال های گذشته کمک های انسان دوستانه برای جمعیت های محلی فراهم کرده اند.

حدود 7 هزار تا 10 هزار زن در این گروه های نظامی مشغول به فعالیتند و اکثریت آنها 18 تا 25 سال سن دارند.

مجموعه تصاویری از زندگی این زنان مبارز در گالری آمده است.

تعدادی از این عکس ها توسط نیوشا توکلیان عکاس ایرانی گرفته شده است.

 رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)رقص و پایکوبی دختران زیبای مبارزه با داعش (عکس)

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان