ramazan
ramazan

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

در این بخش به معرفی بهترین عطر و ادکلن های مارک و خوشبو می پردازیم .

 

هيچ چيز مانند رايحه خوش يك عطر خوب از شما خاطره به جا نمي‌گذارد؛ عطري كه نزديكان‌تان را هم در آن سوي مرزها به ياد شما بيندازد، اما اين ماندگار شدن رازهايي دارد كه درون شيشه‌هاي هزار شكل عطرهاي معروف دنيا پنهان شده است؛ شيشه‌هاي تركيب شده از رايحه‌هاي بكر طبيعت ساخته دست بهترين عطاران دنيا. از آنجايي كه به اندازه آدم‌هاي دنيا عطر خوش در دنيا وجود دارد بهتر است يكي از آنها را با خوش‌سليقگي تمام براي ماندگار شدن در يادها انتخاب كنيد.

 

 

انتخابي پر زرق و برق

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

رايحه برخي عطرها نشان از اوج هنر و خلاقيت سازنده آن است و انتخاب همان عطرها هم از طرف شما نهايت ذوق و سليقه شما را مي‌رساند. بالنسياگا (Balenciaga L’Eau Rose) رز با رايحه بهترين گل‌ها كه باب طبع خانم‌هاي امروزي ساخته شده مناسب‌ترين عطر براي فصل بهار و تابستان است. پيش‌رايحه تمشك سياه و تركيب آن با گل سوسن، رز و نعناع هندي آن را به عطري خاص براي روزهاي طولاني و گرم تابستان مبدل كرده است. از بارزترين ويژگي‌هاي اين عطر خوش رنگ و ظاهر، تركيب منحصر به فرد عطر سنتي گياهان سرو كوهي، سدر و مشك است كه به‌عنوان رايجه پاياني به مشام مي‌رسد و همگان را مسحور مي‌كند. اگر از طرفداران عطرهاي ملايم و كمي شيرين هستيد و ماندگاري بالا براي شما اهميت زيادي دارد اين عطر را حتما امتحان كرده و به ديگران پيشنهاد كنيد.

 

 

حدود قيمت: 318 هزار تومان 100 ml

عطر پرشور جواني

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

خانم‌هاي جوان اين نسل ديگر دنبال رايحه‌هاي مرسوم و تكراري سال‌هاي اخير نيستند چراكه عطر‌هاي ملايم و بي‌روح برندهاي معروف آنها را به وجد نمي‌آورد، اما اين بار پيشنهادي هيجان‌انگيز براي دختر خانم‌هايي داريم كه به تازگي وارد دوران پرشور جواني شده‌اند و تمايز از ويژگي‌هاي جدايي‌ناپذير نسل آنهاست. عطر بلك اوپيوم (BLACK OPIUM) با طعمي بسيار شيرين و غليظ از تركيب قهوه و وانيل روي پوست شما نشسته و بعد از چند ساعت رايحه‌اي شيرين و كاراملي پخش مي‌كند، اما ويژگي شگفت‌آوری که در این عطر وجود دارد، رايحه تلخی است كه از عمق آن به مشام مي‌رسد و آن را تا ساعت‌ها به همان تازگي ثانيه‌هاي اول در محيط ماندگار و متراكم مي‌كند. اگر مدت‌هاست براي متفاوت بودن دنبال بهانه مي‌گرديد از همين جا شروع كنيد.

 

 

حدود قيمت: 430 هزار تومان 90 ml

يادگاري شيرين و خوشبو

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

حتما شما هم پيش از هر چيز محو طراحي زيباي اين عطر شده‌ايد و منتظريد از ويژگي‌هاي آن بيشتر بدانيد. اين عطر كه ورژن تازه‌اي از ديزي باعنوان ديزي دريم (Daisy Dream) از سري عطرهاي معروف و محبوب مارك جاكوبز است به عنوان خنك‌ترين و مناسب‌ترين عطر تابستان معرفي شده است. تركيب رايحه ميوه‌هايي مانند گلابي، گريپ فروت و توت سياه براي سرآغاز و عصاره مشك، نارگيل و نت چوبي به عنوان سرانجام، خلاقانه‌ترين ايده براي ارائه رايحه‌اي بي‌نظير با ماندگاري بالا در روزهاي گرم تابستان است. طرفداران عطر خوش گل‌ها و ميوه‌ها بايد بدانند اين عطر با ظرافت تمام توسط خالقاني بنام طراحي شده تا رايحه‌اي شيرين و ملايم تمام انتظارات شما را از يك يادگاري خوب و خوشبو برآورده كند.

 

 

حدود قيمت: 265 هزار تومان 100 ml

عطر ترنج و بهار نارنج

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

پاي عطر بهار

عطرهاي ملايم انتخاب مناسبي براي خانم‌های جوان هستند تا در ‌مهماني‌ها و جمع‌هاي زنانه كاملا متمايز به نظر برسند. از طرفي بعد از مدت‌ها مصرف عطرهاي ملايم، استفاده از رايحه‌هاي تلخ و تند تنوع خوبي به حساب مي‌آيد تا جايي كه ممكن است دوستانتان هم روي شما حساب ديگري باز كنند. اما اگر قرار است بعد از مدت‌ها سراغ عطري خوشبو و مسحوركننده برويد بهتر است عطر تا زه لاليك با عنوان (L’ AMOUR LALIQUE) را انتخاب كنيد. رايحه اوليه اين عطر بهار نارنج، ترنج و گل رز و رايحه مياني آن از گل ياس، مريم و ياسمن است كه عطری ملايم، شيرين و كمي ترش را به مشام مي‌رساند. با همه اين توضيحات اگر هنوز سراغ خريد عطري تازه و هنري نرفته‌ايد با يك بار امتحان کردن تا سال‌ها مشتري ثابت اين رايحه پرطرفدار و ماندگار می‌شوید.

حدود قيمت: 170 هزار تومان 75  ml

رايحه دلنشين كاوالي

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

همه ما حداقل يك عطر و ادكلن داشته يا داریم كه به آن دلبسته‌‌ایم و تا مدت‌ها از همان عطر استفاده مي‌كنیم، اما عطري كه مدت‌ها همراه ماست به نوعي امضا ما در برخورد با ديگران محسوب مي‌شود. اما تا به حال فكر كرده‌ايد دليل اين تكرار چيست و چرا تا به امروز جايگزيني براي آن انتخاب نكرده‌ايد؟ حتما با خودتان مي‌گوييد ديگر هيچ رايحه‌اي به دل‌تان نمي‌نشيند سخت نگيريد چراكه تازه‌ترين عطر روبرتو كاوالي Roberto Cavalli با مجلل‌ترين رايحه در بازار است؛ عطري برگرفته از وانيل، آگار وود، لادن و سرو كه بوي خوش آن تا ساعت‌ها رد خوشي از شما بر جاي مي‌گذارد. اين عطر كه مژده خوبي براي طرفداران عطرهاي پر زرق و برق است بهترين هديه براي عزيزترين افراد زندگي‌تان است.

 

 

حدود قيمت: 450 هزار تومان 75 ml

انتخاب برای خانم‌مهندس‌ها

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

براي شما هم اتفاق افتاده كه گاهي دنبال رد يك رايحه خوش ساعت‌ها گشته‌ايد و آن را در هيچ عطرفروشي پيدا نكرده‌ايد؛ رايحه‌اي كه تركيب شكل ظاهري و عطر داخل آن انتخابی هيجان‌انگيز را براي شما رقم مي‌زند. يكي از تازه‌ترين و خوش‌بوترين عطرهاي لاليك باعنوان Amethyst Eclat Lalique كه در مقايسه با ديگر برندها قيمت مناسب‌تري دارد با تركيبي از رايحه خوش انگور سياه، تمشك و گلابي آغاز شده و دقايقي بعد عطر خوشي از مگنوليا و گل رز را پراكنده مي‌كند. اين عطر كه رايحه‌اي شيرين و ملايم با ماندگاري حدود 12 ساعت دارد براي خانم‌هاي شاغل و دانشجو كه ساعت‌هاي طولاني خارج از منزل هستند انتخاب بسيار مناسبي است. طراحي زيباي شيشه اين عطر خوشبو آن را به هديه‌ای زيبا و دلچسب براي تقديم كردن به بهترين دوستان‌تان تبديل كرده است.

 

 

حدود قيمت: 150 هزار تومان 75  ml

هدیه‌ای برای رمانتيك‌ها

بهترین عطر و ادکلن های بهاری و تابستان (عکس و قیمت)

عطرها هم مثل ديگر تعلقات ما بعد از مدتي استفاده دلبستگي مي‌آورند؛ تا جايي كه گاهي شيشه خالي از عطر را تا مدت‌ها براي خودمان نگه مي‌داريم. ادكلن‌هاي معروف ايفوريا كه سال‌هاست در رنگ و بوي متفاوت به بازار عرضه شده، اين بار سنگ‌تمام گذاشته و عطر EUPHORIA GOLD جديدترين برند باربري با رايحه Oriental Floral را در سال 2014 در ظاهري زيبا ارائه داده است. اين عطر به خانم‌هاي رمانتيكي پيشنهاد مي‌شود كه براي آماده شدن سر قرار عاشقانه خود دنبال بهترين‌ها مي‌گردند. تازه‌ترين عطر اين مجموعه از رايحه ميوه‌هايي مانند نارنگي، پرتقال، زردآلو و تركيبش با گل‌هاي ياسمن، رز و نارسيس است كه بوي دلنشين آن تا ساعت‌ها مشام شما را نوازش مي‌دهد.

 

 

حدود قيمت: 285 هزار تومان 100  ml



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان